Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, we wtorek 19 listopada zwróciłam w automacie Inpostu poniższą przesyłkę do eColors. Wpisałam KOD: 847 203 297 1
Data zgłoszenia i numer zwrotu19 lis 2024 08:33 Z0XR/2024
Wchodząc w zgłoszony zwrot mam informację, że zwrot został zgłoszony i że kod zwrotu będzie jeszcze ważny przez 13 dni. Nic poza tym. Nie otrzymałam również żadnego maila potwierdzającego wysłanie zwrotu. Czy mogę prosić o sprawdzenie co dzieje się z przesyłką?
Pozdrawiam
Nie zakończyłeś prawidłowo procesu zwrotu w automacie , skontaktuj się z przewoźnikiem , może być problem , w takich sytuacja należy reagować niezwłocznie ,a trochę ,,wody w Wiśle upłynęło ,,
Dzień dobry,
Jeśli przesyłka została umieszczona w automacie Paczkomat® InPost, proszę o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem: 722 444 000 (pon-pt. 7:00-22:00, sob. 8:00-20:00, nd. 8:00-18:00, Święta 8:00-16:00) lub mailowo na adres bok@inpost.pl