anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak potwierdzenia nadania zwrotu Allegro Smart - Inpost

iinfinity
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, we wtorek 19 listopada zwróciłam w automacie Inpostu poniższą przesyłkę do eColors. Wpisałam KOD: 847 203 297 1

InPost
600000676441506013311739
 

Data zgłoszenia i numer zwrotu19 lis 2024 08:33 Z0XR/2024

Wchodząc w zgłoszony zwrot mam informację, że zwrot został zgłoszony i że kod zwrotu będzie jeszcze ważny przez 13 dni. Nic poza tym. Nie otrzymałam również żadnego maila potwierdzającego wysłanie zwrotu. Czy mogę prosić o sprawdzenie co dzieje się z przesyłką?

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

mdrogeria
#21 Demiurg#

Nie zakończyłeś prawidłowo procesu zwrotu w automacie , skontaktuj się z przewoźnikiem , może być problem , w takich sytuacja należy reagować niezwłocznie  ,a trochę ,,wody w Wiśle upłynęło ,,

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry,
Jeśli przesyłka została umieszczona w automacie Paczkomat® InPost, proszę o bezpośredni kontakt z infolinią pod numerem: 722 444 000 (pon-pt. 7:00-22:00, sob. 8:00-20:00, nd. 8:00-18:00, Święta 8:00-16:00) lub mailowo na adres bok@inpost.pl 

oznacz moderatorów