Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam zakupioną usługę SMART, do tej pory nie było problemów z odbiorem przesyłek. Ostatnio zamówiłem książkę, opłaciłem i nic się nie zadziało. Jak się potem okazało na skrzynkę pocztową przyszła wiadomość o paczce do odbioru, nie dostałem jednak wiadomości SMS z informacją tak jak to było poprzednio. Ponieważ byłem na urlopie nie sprawdzałem maila. Dopiero po powrocie przeczytałem na mailu informację o tym że paczka została zwrócona do nadawcy. Sprzedający moją prośbę o złożenie reklamacji w Inpost zignorował i kazał zapłacić sobie za przesyłkę ponownie.
Czy wam się też tak zdarzyło? Co mogę zrobić w sytuacji kiedy nie odebrałem paczki z powodu braku powiadomienia SMS, moim zdaniem to nie wywiązanie się Inpostu z warunków umowy.
@101volt Wystarczyło kliknąć zwrot, sprzedający by zwrócił Ci kasę a Ty kupił byś ponownie.
Masz zainstalowana aplikację InPost?
Jeśli miałeś kiedykolwiek choć na chwilę zainstalowana aplikację InPost to SMS już nie dostaniesz. Wiadomość o przesyłce wysyłana jest na e-mail oraz dostępna w aplikacji Allegro, a także kod odbioru na stronie z zakupami Allegro
InPost może a nie musi wysłać ją SMS, sprawdź SMS spam czy tam nie wpadła bo teraz jest bardzo dużo wyłudzeń na SMS