Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Chciałabym się dowiedzieć co w sytuacji kiedy sprzedawca po miesiącu oczekiwania i proszenia się nie zwraca gotówki na konto za zwrócone produkty, za to spowrotem wysyła kupującemu te same zwrócone produkty. Oczywiście o to nie prosiłam i nie chce tych produktów. Co należy wtedy zrobić?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.🙂
Link do oferty. Zakup od prywatnego czy firmy? Na lokalnie czy zwyklym allegro?
Zakup został dokonany na zwykłym allegro od firmy NEOMEDIA. Dyskusję otworzyłam, następnie dostałam informację,że konto sprzedającego już zablokowaliśmy. Po trzech dniach sprzedający odpisał mi, że ponaglanie zostało wysłane. Odpisalam kiedy mogę się spodziewać zwrotu gotówki i cisza, zero odpowiedzi. To chyba zostaje poproszenie o pomoc allegro. Tylko co z tymi produktami, które do mnie trafiły. Na własny koszt powinnam je do firmy odesłać?
Zakup konsumencki czy od osoby prywatnej? jak od firmy nie może odmówić przyjęcia zwrotu z wyjątkowymi tzn: są produkty które nie podlegają zwrotowi, ale taki zapis musi być w ofercie, otwórz wówczas dyskusję i tam opisz problem, zwróci: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Zakup zrobiony od firmy. Dyskusję już otworzyłam zapytałam o zwrot gotówki. Najpiew dostałam informację, że sprzedający został zablokowany. Po czym po trzech dniach firma mi odp, ze ponoglanie zostało wysłane. Odpisałam i dalej cisza. Pytanie co teraz z tymi produktami, które spowrotem zostały do mnie odesłane. Mam teraz jeszcze dodatkowe koszty ponosić za odesłanie tych produktów kolejny raz do sprzedającego? To chyba zostaje poprosić allegro o pomoc. A swoja drogą to ciekawe ile osób tak oszukali.
@Client:102693618 w prowadzonej dyskusji, poproś o pomoc pracownika Allegro.
Możesz też zakończyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o rekompensatę w ramach Allegro Protect. Tak jak napisaliśmy w ostatniej wiadomości w dyskusji 🙂