Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem używany Pad Xbox.
Otrzymałem Kinect - nic wielkiego, pomyłki przy nadawaniu się zdarzają.
Skorzystałem z opcji ZWROT i odesłałem Kinect posługując się wygenerowanym kodem dla paczkomatu InPost. Otrzymałem zamówionego Pada, który okazuje się być niesprawny - działa, ale niepoprawnie.
Opcja ZWROT jest już niedostępna, tylko komunikat "Wszystkie produkty z tego zamówienia zostały już zwrócone."
Jak zwrócić zakup i otrzymać zwrot pieniędzy? Nie widzi mi się pokrywanie kosztów zwrotu.
Z góry dzięki z pomoc.
@plmrbr Nie myl zwrotu z reklamacją. Zwrot to zazwyczaj rezygnacja bez podania przyczyny. Jeśli towar jest niesprawny lub niezgodny z opisem, odeślij go do sprzedawcy w ramach reklamacji, płacąc za przesyłkę. Jednocześnie wyślij mailem pismo reklamacyjne na podstawie rękojmi, opisz wady, zażądaj naprawy wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów. Koszt odesłania w ramach reklamacji sprzedawca ma obowiązek Ci zwrócić. Gdyby był problem, otwórz spór.