Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem u was usługę smart. W usłudze miałem także 3 miesiące gratis na Disney. Przeszedłem cala procedurę tworzenia konta na Disney. Niegdzie nie można było wpisać kodu podanego na waszej stronie dodatkowo zostały pobrane pieniądze z 2 kart kredytowych z jednej 34 zł (początkowo karta nie została wczytana występował jakiś blad) po wczytaniu drugiej pobrali z niej 340 zł jako środki na subskrypcję konta na rok co samo w sobie jest dziwne. Wasza strona z instrukcją jest badziewna. Proszę o zwrot środków na karty. Oraz o włączenie Disneya na 3 miesiące a nie na rok. Ogarnijcie się! Nadal chcę skorzystać z promocji która mi się należy za przedłużenie konta na smarcie. Promocja konczy się 9 XI 2025 r. Więc musicie się pospieszyc. Zgłaszam reklamacje bo nie mogłem dzięki waszej nieudolności skorzystać z promocji. A dodatkowo zostalem narażony przez wasza nieudolność na zablokowanie środków na kartach kredytowych. Przeprosiny zwrot środków włączenie Disneya i zadośćuczynienie za stracony czas i zablokowane pieniądze to najmniej co możecie w tej sytuacji zrobić. Pozdrawiam Maciej [edycja]
Cześć, @pastorbero. W sprawie pobranych środków powinieneś skontaktować się bezpośrednio z obsługą Disney+, ponieważ to do nich wpłynęły pieniądze za aktywowaną subskrypcję. Nie mamy dostępu do systemów płatniczych Disney+.
W tej zakładce powinieneś kliknąć [aktywuj Disney+], następnie zalogować się lub utworzyć konto, wyrazić zgodę na umowę subskrypcji, dodać kartę płatniczą (3 miesiące są w prezencie od nas), potwierdzić dane płatnicze (z kwotą 0 zł) i gotowe.
Jeśli całość wykonujesz na telefonie i posiadasz aplikację Disney+, to ona może stanowić problem w przekierowaniu do odpowiedniego miejsca. W takiej sytuacji odinstaluj aplikację Disney+ i przejdź przez te kroki od nowa lub skorzystaj z aktywacji na komputerze.