anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałem aktywować Smart na start

jan600850
#1 Nowicjusz#

chciałem aktywować smart na start i użyłem do tego nr syna i nie aktywował sie ten smart

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Halfrunt
#20 Guru#

No numer telefonu już był zarejestrowany w Smart. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@jan600850 Smart! na start można aktywować jeśli konto, na którym chcemy aktywować usługę spełnia warunki opisane w Regulaminie. Powinieneś więc aktywować je używając swojego konta, o ile Smart! ani Smart! Student nie był na nim nigdy aktywny, używając do tego własnego numeru telefonu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Smart na start jest dla nowych użytkowników a nie dla nowego nr telefonu, tak nr inny da się użyć, wystarczy zapisać go na koncie.

oznacz moderatorów