anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co muszę zrobić by kupić Smart

Client:44422540
#7 Wielbiciel#
  • Witam. Chciałem kupić pakiet Smart ale przy logowaniu się do banku by wykonać przelew źle wpisałem swój login, odruchowo nacisnąłem wstecz i anulowała mi się transakcja. Teraz kiedy próbuję kupic pakiet ponownie wyskakuje mi informacja o smarcie "status: w trakcie przetwarzania płatności" i nie mogę pójść dalej. Co mam zrobić by móc kupić pakiet? Proszę o pomoc i z góry dziękuję
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:44422540 To często powtarzający się błąd. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d&subjectId=99558ab2-8... Wtedy dokończysz płatność. 

 

oznacz moderatorów