anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czas dostawy

Client:49992051
#7 Wielbiciel#

Jaki czas dostawy ma sprzedawca żeby wysłać paczke kurierem inpost .Zakup zrobiony i opłacony w dniu 19.11.2022 od dnia 21.11.2022 widnieje w statusie przesyłek wysyłka w trakcie realizacji

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:49992051 taki jaki figuruje na stronie oferty , pamiętaj ,że prezentowany czas jest tylko przewidywany i nie ma nic wspólnego z deklaracją . Czas na wysyłkę jaki deklaruje sprzedawca zobaczysz w zakładce ,, dostawa ,,

oznacz moderatorów

Client:49992051
#7 Wielbiciel#

Na stronie oferty są wpisane 2 dni robocze a ja zamówiłam 2 produkty i oplacilam późnym wieczorem w sobotę pisałam do sprzedającego wczoraj odp ze kurier odebrał dziś paczke a dziś jak zapytałam o nr przesyłki do śledzenia wysłał mi jej nr i odp ze niestety kurier wczoraj bo paczki nie przyjechał i paczki leżą donodebrania w magazynie a prosiłam sprzedawcę o szybka przesyłkę bo to co zamówiłam było minpitrzebne na dzisiejsze zajęcia w szkle z dziećmi a zapewniał ze wtorek wyślę a dziś musiałam się tłumaczyć ze te zajęcia będą przełożone z dziećmi bo czekam za zamówieniem 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:49992051 Teraz jest coraz gorzej z tym wszystkim, zawsze możesz odstąpić z tego powodu od zakupu, lepiej przed zakupem zapytać sprzedającego.

oznacz moderatorów

Client:44459415
#9 Pomysłodawca#

I tu mamy najlepszy przykład, że zakupy należy robić z odpowiednim wyprzedzeniem, bo zawsze może pójść coś nie tak. Zarówno po stronie sprzedawcy jaki i kuriera. Sprzedawca wywiązał się z realizacji zamówienia, ale zawalił kurier. Fajnie, że napisałaś do sprzedawcy o szybką wysyłkę, ale co z tego. Jeżeli Twoje oczekiwania ws. do dostawy są inne, niż te które podaje sprzedawca w ofercie, to o możliwość zmiany tych warunków należy dopytać, jeszcze przed dokonaniem zakupów. Nie oczekuj, że jak w ofercie jest napisane, że sprzedawca realizuje wysyłkę w ciągu 2, 5 czy 7 dni, to jak napiszesz "proszę o szybką wysyłkę", to sprzedawca rzuci wszystko i niezwłocznie ją nada. Po to jest informacja o czasie realizacji, żeby przed zakupem klient się zastanowił czy mu to odpowiada. A sprzedawca deklaruje wysyłkę w takim czy innym terminie z jakiś własnych powodów  - może pojechał po towar, a może ma chorą matkę, dziecko z którym regularnie musi być w lekarza itd. itp. Kolejna kwestia kurier, a to się pochoruje, a to auto się zepsuje, a to będzie miał stłuczkę i milion innych rzeczy. To, że zajęcia musiały zostać przełożone to niestety, ale to w większości Twoja zasługa. Dlaczego zamówienie zostało złożone dopiero sobotę późnym wieczorem? Wcześniej nie wiedziałaś, że potrzebujesz rzeczy na środę? Dlaczego kupiłaś u tego sprzedawcy, jeżeli w momencie zakupu było wiadomo, że może być problem z dostawą do środy? Drugą kwestią pozostaje zapoznanie się ofertą zanim dokona się zakupów - tego też zabrakło sądząc po zadanym pytaniu.

oznacz moderatorów

Puzonix
#12 Orędownik#

@Client:49992051  W ofercie sprzedawcy musisz kliknąć w zakładkę "Dostawa". Kiedy wyświetlą się informacje sprawdź co jest napisane na samym dole. Powinna być taka informacja:

"Podczas tworzenia tej oferty sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin."

Oczywiście 24h to przykład. W tym miejscu będzie informacja o terminie jaki określił ten konkretny sprzedawca. I to jest czas z jakiego sprzedawca powinien się wywiązać.

 

oznacz moderatorów

Client:49992051
#7 Wielbiciel#

Zakupy zrobiłam w sobotę bo w piątek dopiero każdy rodzic wpłacił pieniążki a do sprzedawcy pisałam w sobotę o dostawę i napisałam ze te rzeczy są potrzebne na dany dzień w szkole odp dostawa będzie w dwa dni robocze a co się okazało w pon przygotował paczke wtorek napisał ze nadal ja a dziś odp ze niestety kurier nie przyjechał a teraz dostałam wiadomość ze jutro ma ma zostać paczka po południu nadana

oznacz moderatorów