Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Zgłosiłam zwrot towaru w ramach darmowego zwrotu SMART i po wybraniu paczkomatu wyskoczył błąd nadawcy.Po wyjściu i spróbowaniu jeszcze raz okazało się że nie ma takiego możliwości bo zwrot jest zgłoszony. Na ten moment przy towarze pisze że zwrot jest zgłoszony a ja nie otrzymałam kodu nadania do paczkomatu. Od sprzedającego dostałam informację że on widzi że jest zwrot zgłoszony ale on z tym nic zrobić nie może.
@Client:50132268 sprzedawca nic nie może bo to od allegro kupiłeś smart i oni za to odpowiadają 🙂 nie masz nic w szczegółach zwrotu ?
Jednak źle to opisałam. Nie mam możliwości wybrania darmowego zwrotu tylko płatne.
@Client:50132268 a zakup był smart ?
Tak
@Client:50132268 podaj numer zamówienia, którego dotyczy sprawa.
609b8090-2fc2-11f0-8dcd-41c04e3fa7f7
Przepatrzyłam tam szczegóły zwrotu i nie moge wybrać darmowego zwrotu przez allegro delivery. Tylko same opcje płatne.
@Client:50132268 nadawcy czyli coś po twojej stronie jest nie halo. Jaki sposób odesłania wybierałeś?
A w szczegółach zamówienia w zgłoszonym zwrocie nie możesz wybrać sposobu odesłania paczki?
Temat załatwiony. Otrzymałam etykietę od Allegro 🙂 Ale dziękuję za pomoc 🙂