anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy dzielenie allegro smart przestanie działać?

GalAnonim39
#8 Zapaleniec#

Według regulaminu programu "Dziel Allegro Smart z bliskimi" paragraf 1 pkt 4 ma on trwać od 21.11.2022 do 30.06.2023. Tylko co po 30 czerwca? Koniec możliwości dzielenia Smarta na 10 osób łącznie?

oznacz moderatorów
29 ODPOWIEDZI 29

Client:56111367
#7 Wielbiciel#
  • Mam podobnie. Przedłużając Allegro Smart, nie bawiłem się w ponowne wertowanie regulaminu. Wiedzą jak wszędzie spamować zakupienie Smart-a, ale żeby dowiedzieć się, że płacisz za roczną usługę, przy czym, w pełni będziesz z niej mógł korzystać tylko kilka miesięcy, to już trzeba czytać regulamin. Jeżeli ktoś oferuje mi przedłużenie usługi, ale zmienia jej warunki na niekorzystne i w rezultacie dające mi tylko połowę tego za co zapłaciłem, to dlaczego nie informuje o tym w widoczny sposób na panelu wyboru opcji przedłużenia usługi?

    Wybrałbym ofertę SMART 6m gratis dla studentów, ale w niej nie można korzystać z SMART FAMILY. Wybrałem więc standardową opcję, w której jak się okazuje też będę pozbawiony interesującej mnie opcji.

    Allegro nas oszukało. Skoro mogli podać informację o zmianie ceny na panelu przedłużania SMART-a, to dlaczego nie poinformowali w przejrzysty sposób o zmianach w SMART FAMILY? Celowe działanie czy zaniedbanie (wynikające z obojętności względem zadowolenia klientów)?
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:56111367 Jak najbardziej możesz korzystać w pełni z Allegro Smart! przez cały okres trwania subskrypcji. Allegro Family to osobna promocja, która zakończy się (zgodnie z Regulaminem) 30 czerwca. 

oznacz moderatorów

aciepielska
#9 Pomysłodawca#

Ale temu klientowi nie o to chodzilo?! Chcial dzielic z kims Allegro Family! Szkoda gadać, kto bedzie chcial dzielic i tak podzieli bo bedzie kupowal na konto organizatora,a kto nie bedzie mial takiej mozliwosci poprostu zrezygnuje! I takich pewnie bedzie wiecej.

oznacz moderatorów

Client:56111367
#7 Wielbiciel#

Powodem dla którego zakupiłem Alegro SMART była dostępna wraz z nim usługa Alegro Family. Bez tej usługi miałem do wyboru korzystniejsze opcje, z których zrezygnowałem nie będąc poinformowanym o wprowadzonych zmianach.  (Wyjaśniam to w wcześniejszej wiadomości, której najzwyczajniej nie chciała Pani zrozumieć)

Oczywiście rozumiem, że takie jest Pani zadanie. Regulamin, którym się Pani wspomaga również jest nie do podważenia. Dalej jednak nie uzyskałem odpowiedzi (na niewygodne pytanie), dlaczego ALLEGRO wprowadza zmiany i (podejrzewam celowo) nie informuje o tym w WIDOCZNY sposób. Obecnie informacja o wygasającym Allegro Family jest ,,dobitnie różowa", wyświetlona w widocznym miejscu, gdy tylko wchodzi się w panel zakupu SMART. Informacja jest widoczna gdy zachęca (czyt. wymusza presje na zdesperowanych miłośnikach zakupów) do zakupienia kolejnych usług SMART przez pozostałych członków rodziny (niejednokrotnie dodatkowe konta SMART będą opłacane przez tą samą osobę, co jest paradoksalne) Natomiast wcześniej, gdy taka informacja pokazałaby jak bardzo nie warto w to inwestować, była dostępna tylko w regulaminie...?  Odpowiedź nie pozostaje tajemnicą ... celowe niedoinformowanie klienta. Wszystko wydaje się być bardzo przemyślane. Wydaje się, że to zagranie z strony ALLEGRO było wręcz zaplanowane celem zadrwienia z użytkowników. Przecież ktoś, kto wymyślił/zaproponował/wprowadził omawianą zmianę, miał dostęp do statystyk na temat ilości korzystających z FAMILY, a także wiedział, że klienci ufają stronie z której korzystają wiele lat i nie domyślą się niekorzystnych zmian (przecież o zmianie ceny napisali, więc gdyby niekorzystnych zmian było więcej, również dopisali by taką informacje)

Pisze Pani, że jest to osobna usługa. Zgadza się, ale jakoś jej nie musiałem przedłużać. Wystarczyło przedłużyć SMART. Patrząc dalej, termin wygaśnięcia usługi FAMILY też jest zależny od terminu daty kupna/przedłużenia SMART. Więc czy według ALLEGRO jest to osobna usługa, której zmiany nie wpływają na atrakcyjność SMART ? Może FAMILY był jedynym powodem dla którego tysiące klientów kupiło SMART. Może nawet to był jedyny warunek dla którego kupili usługę:

- bo mogli dać możliwość kupienia świątecznego prezentu dla wnuka, niesamodzielnej ruchowo babci, zdejmując z jej i tak już nadwyrężonego budżetu przynajmniej koszty przesyłki i jednocześnie nie obarczając siebie dodatkowym procesem zakupowym.

- bo chcieli dać niezależność prowadzenia zakupów swoim dzieciom, bez pozbawiania siebie i ich prywatności i jednoczesnej konieczności posiadania w domu kilku kont SMART (niektóre rodziny jak sami zauważyliście składają się nawet z 10 osób, które od 30 czerwca, chcąc zrobić niespodziankę bliskiej osobie, lub nie tłumaczyć się z zasadności swoich wyborów konsumenckich będą musiały skorzystać z innej platformy zakupowej, zapłacić za przesyłkę mimo, że rodzina posiada SMART, lub wykupić osobnego SMART-a)

-bo chcieli, żeby ich rodzina mogła sama kupować produkty bez obarczania tym procesem przykładowo zapracowanego ojca, który od tej pory jako jedyny będzie miał SMART.

- bo dzięki SMART ich dziadek może sam zamówić sobie zapas ulubionej kawy bez potrzeby obarczania tym zabieganych członków rodziny, jednocześnie nie tracąc na kosztach przesyłki, by móc wydać zaoszczędzone pieniądze na nieco mniej ulubione leki polepszające jego stan zdrowia.

- bo dzieląc się FAMILY z swoją wiekową już babcią lub młodszą siostrą, które nawet nie posiadają konta w banku, dają im możliwość samodzielnego wybierania zakupów i proszenia o ich realizacje poprzez ,,poproś o zakup” dostępne w FAMILY.

- bo mama, zagorzała fanka zakupów bezpośrednich w lokalnym sklepie, raz w roku chce kupić coś przez Internet, ale koszty przesyłki sprawiają, że prędzej zdecyduje się na zejście po schodach z 4 piętra, wyjście w czasie deszczu i kilkunasto minutowy spacer, (+droga powrotna i znowu schody na 4 piętro).

- bo członek rodziny mieszkającej na terenie wiejskim może sam kupić produkt, bez dzwonienia do innego członka rodziny (np. studenta) , który aktualnie jest w wielkim mieście oddalonym o 250 km. Być jest teraz na zajęciach, być może na imprezie w akademiki, a może nawet w bibliotece uczy się na kolejne zajęcia. Niezależnie od tego co robi, rzuci wszystko i pobiegnie zrealizować spontaniczną myśl swojego dziadka lub młodszego brata.
Niejednokrotnie człowiek realizuje się w sposób całkowicie go pochłaniający (nauka, praca, hobby, obowiązki, rozrywka). W tym czasie nie ma czasu dla swoich bliskich. Być może jego partner/partnerka ma dość ciągłych telefonu z prośbą o kupienie czegoś. Jednocześnie chęć pomocy najbliższym i zmniejszenie obciążenia wspólnego budżetu to klucz do dobrych relacji i rozsądnego zarządzania finansami i czasem. Dawanie narzędzi które w tym pomagają, tylko po to by po czasie je odebrać, to pewny generator frustracji i negatywnych odczuć względem tego go coś daje i zabiera.

Reklama ,,English for beginners | Czego szukasz w Święta?” pokazywała jak ważna jest rodzina, ile czasu i trudów warto włożyć w kontakty z nią, a także że korzystanie z ALLEGRO może w tym pomóc. Ta wartość w postaci rodziny okazała się tylko chwytem marketingowym.

Reklama ,, Allegro Dziadek” pokazywała antropomorfizowaną rodzinę urządzeń, która w świątecznej atmosferze wybiera prezenty. Święta to przecież wspaniały czas… w którym nie brakuje presji, nerwów i natłoku zadań. Dlatego pozbawmy klientów formy zakupów do której już się przyzwyczaili i sprawmy, że nadchodzące święta będą dla nich dodatkowym wyzwaniem w postaci poszukiwania innej formy kupowania prezentów, lub najlepiej niech płacą za każdą przesyłkę osobno.

 

Reklama Allegro „Nasz największy sklep”
,,Jeżeli najważniejsze jest zaoszczędzić na zakupy tego, co sprawi radość bliskim, na ALLEGRO mają super ceny. ALLEGRO mają to co teraz najważniejsze”  
ALLEGRO.. to Wasze słowa, w których popieracie idee oszczędzania na przesyłkach, żeby sprawić radość bliskiej osobie.

Reklama ,,Talizman | Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz?”
…czy przypadkiem talizman zakupiony przez rodziców dla syna, nie jest przez chłopca odbierany jako źródło bezpieczeństwa? Jak widać w reklamie, wcześniej potrzebował do odnalezienia się w swoim fantastycznym świecie indiańskiego (drewnianego) toporka. Grał twardego i mimo młodego wieku nie chciał czułości z strony ojca (unikał przyjaznego gestu rozczochrania włosów). Bohater reklamy zmienia się całkowicie gdy otrzymuje talizman. Wraz z nim poczucie bezpieczeństwa i otwarte spojrzenie na relację z ojcem, do tego stopnia, że nawet bierze z niego przykład i dzieli się tym co ma ,,cennego”.
Czy reklama wprost nie pokazuje jak ważne w relacjach z innymi jest poczucie bezpieczeństwa. Dlatego ALLEGRO nie przejmuje się, że klienci tracą poczucie bezpieczeństwa gdy ważnych dla nich informacji muszą doszukiwać się w regulaminie, będąc od teraz świadomym, że to zapewne nie pierwsza zmiana na ich niekorzyść, o której nie będą poinformowani w przejrzysty sposób.

Album | Reklama świąteczna Allegro 2019
Doskonale pokazuje, że niektóre zakupy nie są planowane z wyprzedzeniem i z różnych przyczyn (w tym wypadku zamieszanie spowodowane przygotowaniami do świąt), nierozsądne jest obarczanie nimi dodatkowych osób (proszenie rodziców o kupienie prezentu dla babci). Nie jest też sensowne żeby każde dziecko opłacało osobne konto SMART.
…tzn. dla ALLEGRO ma to sens bo oznacza potencjalne zyski. Bardzo więc zmieniły się wartości firmy.

ALLEGRO wybiło się na darmowych przesyłach. Więc czemu by tak nie ograniczyć do nich dostępu… ? Tym ironicznym akcentem pozdrawiam i mam nadzieje że była to przemyślana decyzja, podjęta na podstawie statystyk i badań, zapewniających wzrost użytkowników. W przeciwnym razie kolejna platforma zanotuje straty, a na jej miejscu wybije się inna, która w porę wyczuje swoją szanse. Naturalny proces, tylko szkoda klientów którzy korzystali z ALLEGRO bo wierzyli w przekazywane przez firmę ideały.

oznacz moderatorów

Barbal
#7 Wielbiciel#

świetnie napisane - w punkt ! Allegro bardzo nieładnie potraktowało klientów informując bardzo okrężnie , tak aby tylko zaplątać ludziom w głowach. Czemy jasno nie napisali - koniec z dzieleniem się zakupami Smart i wszystko było by OK.

oznacz moderatorów

aciepielska
#9 Pomysłodawca#

Jezeli jest sie rodzina to mozna korzystac z SMARTA na koncie organizatora ,troche upierdliwe ale mozliwe!

oznacz moderatorów

Client:33220693
#1 Nowicjusz#

A co z kontami, które są teraz podłączone do Allegro Family Smart (jaki jeden z członków, nie główny moderator)? Jeśli teraz jestem w tym programie, a kiedy przestanie działać wykupię Allegro Smart dla siebie, to czy moja historia zakupów będzie wciąż dostępna? Jak to będzie wyglądało?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:33220693 Tak, historia zakupów jest połączona z kontem, na którym tych zakupów dokonywano, nie z subskrypcją Allegro Smart. Zakupy będą widoczne 🙂 

oznacz moderatorów

Client:33220693
#1 Nowicjusz#

Wiem, że promocja Allegro Family Smart niemawem się zakończy. A co z kontami, które są teraz podłączone do Allegro Family Smart (jaki jeden z członków, nie główny moderator)? Jeśli teraz jestem w tym programie, a kiedy przestanie działać wykupię Allegro Smart dla siebie, to czy moja historia zakupów będzie wciąż dostępna? Jak to będzie wyglądało?

oznacz moderatorów

aciepielska
#9 Pomysłodawca#

Trzeba konta odlaczyc!

oznacz moderatorów