Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
czy jest jakiś regulaminy termin, w którym Sprzedający musi wysłać zakupiony towar przez Allegro smart?
W czwartek zrobiłem zakupy, dzisiaj się dodzwonić do Sprzedawcy nie można, paczka wciąż oczekuje na nadanie. Trochę to dziwne, bo nigdy mi się nie zdarzyło, żeby nie była nadana przez 3 dni robocze. (zazwyczaj w tym terminie nawet była dostarczana).
Dzięki za odpowiedź.
Client:87869341 w zakładce ,, moje zakupy - szczegóły ,, masz podany przewidywany czas doręczenia , jeśli minął w dyskusji zapytaj sprzedawcy o wysyłkę .
Przewidywaliśmy dostawę na sob. 19 cze., ale widzimy, że jest opóźnienie."
Po telefonie do Sprzedawcy Pan mówi, że zostanie wysłana jutro.
Nigdy nie robię takich ekspresowych (na już, na zaraz) zakupów, rozumiem Sprzedawcę, ale w środę/czwartek to mi nie będzie już potrzebne.
Client:87869341 poinformuj sprzedawcę , że rezygnujesz z zakupu i odpowiednio oceń jego zaangażowanie informując tym samym innych kupujących .
@Client:87869341 Czas wysyłki masz podany w aukcji w zakładce Dostawa. Sprawdź, jeśli został przekroczony możesz interweniować u sprzedawcy, możesz też odstąpić od umowy i domagać się zwrotu wpłaty.
@Client:87869341 Tak, czas wysyłki widzisz tylko w aukcji przed zakupem - sprawdź w takiej samej aukcji u tego sprzedawcy na liście ofert. Po zakupie, w swojej zakładce, gdy klikniesz tytuł aukcji, widzisz już tylko czas dostawy - Allegro zmienia treść oferty po zakupie, są tam zawarte inne dane, brak jest już czasu wysyłki.
Jeśli towar Ci nie będzie potrzebny, zrób zwrot w zakładce Moje zakupy, sprzedawca będzie Ci musiał oddać całą wpłatę.