Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda następująco: tego samego dnia w którym odebrałem paczkę zrobiłem jej zwrot. Zrobiłem wszystko tak jak należy oznaczyłem paczkę kodem który otrzymałem i tyle. Wydawało mi się, że wszystko jest w porządku, ale dzisiaj okazało się że w ciągu trzech dni mam zapłacić za towar który odesłałem. W historii transportu przesyłki widać kolejne etapy jej przemieszczania się. Ostatnim etapem jest sprzedający i tutaj następuje weryfikacja, która jak się okazało trwa prawie dwa miesiące.
Sprzedający twierdzi, że nie widział paczki na oczy ale w panelu Allegro wyraźnie widać że paczka jednak swoją drogę pokonała. Wpisuję numer listu przewozowego paczki w wyszukiwarkę przesyłek, to nie jest w stanie zlokalizować takiego numeru a jednak przesyłka z takim numerem według historii na panelu Allegro dojechała do sprzedającego. Najdziwniejsze jest to że paczka otrzymała numer którego nie można zlokalizować. I co w takiej sytuacji zrobić?
@frikiasz, podasz numer tego zamówienia oraz numer zwrotu?
Witaj, Potężna Moderatorko! Dziękuję za zareagowanie na mój problem. Oto wspomniane dane:
8ccd2d51-2d25-11ed-8b71-41cac2523325
WG91/2022
Jeszcze raz bardzo dziękuję za próbę pomocy w tej dziwnej sytuacji.
Jak ze Smartem to dlaczego czekasz 2 miesiące a wcześniej nie interesowałeś się tym.
Nie przypuszczalem, że może dojść do takich problemów. Wiem, to lekkomyślne i ograniczone podejście do sprawy. Przyznaję, jestem **piiip**ą, ale dzięki temu przypadkowi nauczyłem się, że tu również należy kontrolować wszystko od początku do końca.
🤗
Najgorzej jest ze zwrotem pieniędzy.
Przez 2 lata bylbym stratny 2000zł gdybym nie prowadzil notatek. Wystarczy brak zwrotu pieniedzy za 2 kurtki po 500zł.
@frikiasz, bardzo Ci dziękuję. 🙂 Zweryfikuję tę sprawę. Tymczasem - proszę Cię o cierpliwość. 🙂
@frikiasz, jeśli sprzedający nie otrzymał przesyłki zwrotnej, zostaje uznana za zagubioną. Możemy w Twoim imieniu skontaktować się z przewoźnikiem.
System InPost archiwizuje dane o przesyłkach. Jeśli odesłałeś przesyłkę 2 miesiące temu, dane mogą nie pojawiać się w systemie śledzenia paczki.
@mr_oma bardzo dziękuję za próbę rozwiązania tej sytuacji i proszę o kontakt w moim imieniu z przewoźnikiem.
@frikiasz, nie ma sprawy. 🙂 Skontaktowaliśmy się z przewoźnikiem - o przebiegu sprawy będziemy informowali Cię mejlowo.
@mr_oma InPost odpowiedział mi, że paczka pojechała pod inny adres niż adres sprzedawcy, który jest podany w jego profilu. Czy w ogóle jest możliwe, by paczka z okreslonym numerem, do którego jest przypisany określony adres mogła trafić gdzie indziej?