Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chce kupić przedmiot za 30zł, brakuje 10 do smarta.
Czy mogę normalnie dokupić cokolwiek do tej kwoty i potem na smarcie odesłać ten dodatkowy przedmiot?
Przecież to się nikomu nie opłaca, kto płaci za ten zwrot - allegro?
Przy okazji: jak kupuje np. 20 stoperów po 2zł każdy w jednym opakowaniu to czy można odesłać (i uzyskać zwrot) 10 z nich w
1. tym samym nienaruszonym opakowaniu 2. w opakowaniu zastępczym?
cwaniak.
@Client:29054347 możesz tak zrobić koszty są przerzucanie zawsze na ostatnie ogniwo (kupujący)
@Client:29054347 Tak, możesz tak zrobić ale nie pochwalają tego sprzedajacy.
@Client:29054347 oczywiście że możesz tak zrobić.
"kto płaci za ten zwrot - allegro?" - w pierwszej kolejności tak Allegro . W ostateczności - kupujacy. Allegro podnosi dopłaty do smarta dla sprzedawców, sprzedawcy podnoszą ceny produktów, ostatecznie płacą kupujący.
Ale oczywiście jak najbardziej jest to dozwolone 😉
Natomiast co do opakowań i zwrotów to już indywidualne podejscie każdego sprzedawcy. Odnośnie stoperów to prawdopodobnie są to artykuły higieniczne i jako takie mogą w ogóle nie podlegac prawu do odstąpienia od umowy ( zwrotom)
Jezeli ktos ma szacunek do czyjejs pracy to tak nie robi
Sam się dziwie jak taki zwalony system działa tak długo.
Gdyby smart dawał zniżkę w zależności od progów kwoty to może ten proceder by się zmniejszył. Cokolwiek, na pewno jest jakieś rozwiązanie. Albo mniejsze ceny za smart ale drobna opłata w przypadku zwrotu.
Ale na końcu i tak tracą wszyscy, bo ja widząc ceny np uzywanej elektroniki na allegro to w ogolnie nie są atrakcyjne. A coś podnosi te ceny.
@Client:29054347 Mylisz teraz dwie rzeczy, Smarta ze zwrotem konsumenckim, zawsze masz prawo odstąpić od umowy zakup bez względu na to za ile zakup i ile sztuk, ale Smart to obejście kosztów ponieważ zwrot to koszt kupującego a przy Smarcie jest on darmowy, Tu "pies" pogrzebany.
@Client:29054347 Ja nie jestem sprzedającą, ale powiedzieć, że nie pochwalam (to do LWA, który napisał, że sprzedający nie pochwalają) takiego procederu, to mało powiedzieć.
Dobieranie niepotrzebnych fantów do smarta z planowanym zamiarem ich odesłania po to, aby zaoszczędzić te kilka-kilkanaście "srebrników" na przesyłce, uważam za niegodne.
I zwyczajne (nie bójmy się tego słowa) dziadostwo.
A jak nazwiesz wystawianie ceny np. 44,98 ? Megadziadostwo czy naciąganie na zakup drugiego przedmiotu?
Widząc taką cenę zawsze mnie bardzo kusi kupić dwa i drugi zaraz zwrócić.
Czy tylko ja tak mam?
@t7250 Nijak tego nie nazwę.
Zakładam, że cena wynika z kalkulacji. I czy za ten przykładowy przedmiot trzeba zapłacić 44,98 (plus za przesyłkę), czy też jego odpowiednio wyższa cena pozwoli na skorzystanie ze smarta - to przecież prawdopodobnie na jedno wychodzi.
Chyba, że ta cena (nie dająca możliwości zakupu ze smartem) jest jednocześnie rażąco i niezasadnie zawyżona - wtedy należy poszukać tego przedmiotu w satysfakcjonującej kupującego cenie u innych sprzedawców. Albo gdzie indziej. Albo sobie odpuścić? 😉
"Widząc taką cenę zawsze mnie bardzo kusi kupić dwa i drugi zaraz zwrócić. Czy tylko ja tak mam?"
Być może nie tylko Ty. Ja tak nie mam.
Różnica jest w opłatach, dla kwoty 44,99 (44,98 w Twoim przypadku) jest niższa prowizja (dopłata do smarka), od 45 zaczyna się wyższy próg prowizji (dopłaty do smarka), który przy drobnicy sprawia iż sprzedaż staje się nieopłacalna, tylko przez różnicę 1 grosza w cenie dla klienta.
pytanie:
jak zwracam smartem to musze w tym samym opakowaniu czy moze być inne pudełko lub folia?
czy trzeba pytać sprzedawcy za każdym razem? bo przecież często rozrywa się opakowanie tekturowe/z folii
Możesz oczywiście dokupić towar do 45 zł, aby uzyskać darmową wysyłkę, a potem go zwrócić, ale zanim to zrobisz, weź pod uwagę, że to sprzedający pokrywa koszt wysyłki w zależności od wartości zamówienia. W efekcie takie działanie naraża go na straty.
Tego typu praktyki nie są mile widziane i mogą sprawić, że trafisz na czarną listę kupujących. W przyszłości może się więc „przypadkiem” okazać, że jakiś produkt, na którym ci zależy, nie będzie już dla ciebie dostępny. A jeśli mimo wszystko zdecydujesz się na taki ruch, może się zdarzyć, że pomimo opłacenia zamówienia otrzymasz zwrot pieniędzy z informacją „brak produktu”. Warto mieć to na uwadze.