Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Zakupiłam 2 szt lamp, okazało się, że przez pomyłkę zakupiłam inny wzór od pozostałych i od razu wygenerowałam zwrot tej jednej sztuki z zamówienia.
Po przymierzeniu w mieszkaniu okazało się, że druga sztuka nie będzie potrzebna.
Czy mogę zwrócić wszystko z zamówienia po wygenerowaniu już zwrotu na jedną rzecz?
Napomnę, że nie zdążyłam jej jeszcze odesłać.
Po wygenerowaniu zwrotu jest możliwy jedynie płatny.
Czy da się usunąć tamtą etykietę do jednej sztuki i wygenerować drugą do całego zamówienia?
Nie da się, ale skąd sprzedający ma wiedzieć ze odsyłasz 2sztuki, zawsze możesz napisać w sprawie zwrotu jak Smart, tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
@Staniachx3 podaj proszę numery zamówień których to dotyczy, nie jestem pewna czy dobrze Cię rozumiem.