anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy porozumienie ze sprzedającym wystarczy czy trzeba anulować zwrot formalnie?

slawomirex
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Być może moje pytanie wyda sie banalne, wolałbym się jednak upewnić że dobrze myślę.

Zakupiłem latarke, która okazała się wadliwa, poinformowalem o tym sprzedawcę, okazał sie superuczciwym handlowcem i wysłał mi druga, nową. Ja zgłosiłem zwrot wadliwej , jednak po namyśle zdecydowałem że zostawię u siebie również tą z defektem , wiec zaproponowalem sprzedawcy kwotę jaką jestem skłonny za nią zapłacić aby jej nie odsyłać, sprzedawca się zgodził.

Moje pytanie brzmi, czy nasze porozumienie wystarczy, czy trzeba jakos formalnie anulować zwrot?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

komis-bell
#21 Demiurg#

@slawomirex Jeśli dogadałeś się ze sprzedającym i obie strony są usatysfakcjonowane to możesz po prostu zapomnieć o sprawie.

oznacz moderatorów

slawomirex
#7 Wielbiciel#

Super, bardzo dziękuję za odpowiedź.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@slawomirex Mowa oczywiście o sytuacji w której zgłosiłeś zwrot na podstawie reklamacji 🙂
Jeśli zgłosiłeś zwrot na podstawie odstąpienia od umowy to tego nie można 'anulować'.
Ale to tylko tak z formalnego punktu widzenia - jeśli jesteście dogadani to jest OK.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie możesz formalnie anulować zwrotu, należy się dogadać ze sprzedającym.

oznacz moderatorów