Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Być może moje pytanie wyda sie banalne, wolałbym się jednak upewnić że dobrze myślę.
Zakupiłem latarke, która okazała się wadliwa, poinformowalem o tym sprzedawcę, okazał sie superuczciwym handlowcem i wysłał mi druga, nową. Ja zgłosiłem zwrot wadliwej , jednak po namyśle zdecydowałem że zostawię u siebie również tą z defektem , wiec zaproponowalem sprzedawcy kwotę jaką jestem skłonny za nią zapłacić aby jej nie odsyłać, sprzedawca się zgodził.
Moje pytanie brzmi, czy nasze porozumienie wystarczy, czy trzeba jakos formalnie anulować zwrot?
@slawomirex Jeśli dogadałeś się ze sprzedającym i obie strony są usatysfakcjonowane to możesz po prostu zapomnieć o sprawie.
Super, bardzo dziękuję za odpowiedź.
@slawomirex Mowa oczywiście o sytuacji w której zgłosiłeś zwrot na podstawie reklamacji 🙂
Jeśli zgłosiłeś zwrot na podstawie odstąpienia od umowy to tego nie można 'anulować'.
Ale to tylko tak z formalnego punktu widzenia - jeśli jesteście dogadani to jest OK.
Nie możesz formalnie anulować zwrotu, należy się dogadać ze sprzedającym.