Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, pytanie czy jak kupiłem na Allegro produkt w Smart, przesyłka nie została odebrana z paczkomatu ponieważ nie było takiej możliwości a sprzedający nie chce przyjąć zwrotu bo zakup był na cele firmowe (mimo, że przesyłka nieodebrana wróciła na jego adres), więc poprosiłem o nadanie przesyłki na mój adres a sprzedający zarządał opłacenia kosztów przesyłki .... czy takie ma prawo ?
Oczywiście, że ma. Czemu to on miałby ponosić koszty ponownego nadania skoro to nie jego wina, że przesyłka nie została odebrana?
@totusklep_pl nie wywiązałeś się z umowy czyli odpowiedź jest jednoznaczna - oczywiście , że ma , miał pełne prawo nie odebrać zwrotki i wówczas miałbyś spory problem z odzyskaniem przesyłki . Smart w tym przypadku nie ma najmniejszego znaczenia