Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, mam następujący problem: korzystam ze Smarta, kupiłam w sklepie mediamarkt telefon, aukcja była oznaczona smartem, a także niezależnie od tego widniała informacja o darmowej wysyłce. Paczka została dostarczona kurierem, mimo iz wydaje mi się, że zaznaczałam opcję do paczkomatu (tu mogę się mylić). Wypełniłam formularz zwrotu, ale nie ma nigdzie opcji bezpłatnej przesyłki zwrotnej, jest tylko "wysyłka własna". Czy jest jakis sposób by bezpłatnie odesłać paczkę? W zakładce Zwroty sprzedawca informuje, że nie pokrywa kosztów przesyłki zwrotnej.
To była forma dostawy oznaczona ikoną Smart? Jeśli nie, darmowy zwrot nie przysługuje, trzeba odesłać na swój koszt. Ofertę z dnia zakupu możesz sprawdzić w zakładce Kupione.
Nie wszystkie formy dostawy w ofercie oznaczonej Smart oznaczają darmową dostawę i darmowy zwrot - dotyczy to tylko tych form, przy których widać ikonę Smart.
@skakanka_86 Konsultuję już sprawę Twojej transkacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko uzyskam więcej informacji.
@skakanka_86 Darmowy Smart jest dla wybranych produktów oznaczonych ikonką Smart, możliwe że sklep udostępniał darmową dostawę np. ze względu na wysoki koszt, zakupionego towaru.
@skakanka_86 smart był przy ofercie i pewnie dla paczkomatu, a sprzedawca miał darmową wysyłkę kurierem która wybrałaś była poza smartem, więc zwrot będzie płatny 😞
Kurczę, chyba faktycznie przez pośpiech wybralam kuriera 😞
Rozumiem, że zgodnie z prawem koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie klienta?
PS: jednym z powodów zwrotu był fakt, ze telefon (dla seniora) okazał się nie obsługiwać MMS, mimo informacji w opisie, ze obsługuje. Wypełniłam już niestety formularz nie podając przyczyny zwrotu. Czy jest jakaś szansa na odzyskanie pieniędzy za przesyłkę zwrotną? Towar okazał się niezgodny z opisem. Czy jest jakiś sposób na ponowne wypełnienie formularza zwrotu?
Ponownie formularza na Allegro nie wypełnisz, ale możesz wysłać sprzedającemu mailem pismo reklamacyjne z opisem niezgodności. Zaznacz, że to reklamacja na podstawie rękojmi i że żądasz zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania. Przy uznanej reklamacji sprzedawca ma obowiązek te koszty zwrócić. Przy reklamacji sprzedający ma prawo towar w pierwszej kolejności wymienić, ale skoro ten model telefonu nie odsługuje MMS, to nie wymieni.