anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DHL nie dostarczył przesyłki na miejsce tylko wrzucił do automatu.

Wolny-nick
#7 Wielbiciel#

Kupiłem kilka dni temu niewielki element maszyny. Wybrałem droższy wariant, tak żeby kurier dostarczył ją do mnie na miejsce - korzystając ze SMART-a.  Dziś rano przyszedł mail, że kurier DHL do starczy mi ta przesyłkę w godzinach 15:00 do 17:00. 14:59 dostaje sms-a, że włożył to jakiegoś automatu oddalonego ode mnie prawie 15 km. Nie po to wykupowałem usługę smart, godząc się z jej regulaminem - żeby latać za przesyłkami po jakichś automatach.  Jak bym chciał przesyłkę do paczkomatu InPostu na przykład, to bym taką wybrał. Jakaś rada co z tym zrobić ? Mam zamówić taksówkę i rachunek przesłać sprzedającemu, DHL-owi czy do Allegro jako sprzedającego mi usługę SMART ? Dla uściślenia koszt zakupu owej części to około 80 PLN -ów, więc chyba powinna trafić na moje podwórko, zgodnie z regulaminem usługi SMART.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Wolny-nick skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Nasi doradcy mogą skontaktować się z firmą DHL i wyjaśnić sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Wolny-nick
#7 Wielbiciel#

Dzięki bardzo za szybką i przede wszystkim skuteczną odpowiedź. Faktycznie, po skontaktowaniu się poprzez formularz kontaktowy doradca odpowiedział mi mailowo i skontaktował się z DHL i skłonił ich do naprawy sytuacji. Dziś otrzymałem wiadomość, że kurier dostarczy przesyłkę na miejsce. Mam nadzieję, że tak będzie. Oprócz tego, że dostarczenie przesyłki opóźniło się o kilka dni, to sprawa myślę została rozwiązana pozytywnie. Dziękuję za pomoc.

Robert

oznacz moderatorów