Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłem kilka dni temu niewielki element maszyny. Wybrałem droższy wariant, tak żeby kurier dostarczył ją do mnie na miejsce - korzystając ze SMART-a. Dziś rano przyszedł mail, że kurier DHL do starczy mi ta przesyłkę w godzinach 15:00 do 17:00. 14:59 dostaje sms-a, że włożył to jakiegoś automatu oddalonego ode mnie prawie 15 km. Nie po to wykupowałem usługę smart, godząc się z jej regulaminem - żeby latać za przesyłkami po jakichś automatach. Jak bym chciał przesyłkę do paczkomatu InPostu na przykład, to bym taką wybrał. Jakaś rada co z tym zrobić ? Mam zamówić taksówkę i rachunek przesłać sprzedającemu, DHL-owi czy do Allegro jako sprzedającego mi usługę SMART ? Dla uściślenia koszt zakupu owej części to około 80 PLN -ów, więc chyba powinna trafić na moje podwórko, zgodnie z regulaminem usługi SMART.
@Wolny-nick skontaktuj się z nami w tej sprawie przez formularz kontaktowy. Nasi doradcy mogą skontaktować się z firmą DHL i wyjaśnić sprawę.
Dzięki bardzo za szybką i przede wszystkim skuteczną odpowiedź. Faktycznie, po skontaktowaniu się poprzez formularz kontaktowy doradca odpowiedział mi mailowo i skontaktował się z DHL i skłonił ich do naprawy sytuacji. Dziś otrzymałem wiadomość, że kurier dostarczy przesyłkę na miejsce. Mam nadzieję, że tak będzie. Oprócz tego, że dostarczenie przesyłki opóźniło się o kilka dni, to sprawa myślę została rozwiązana pozytywnie. Dziękuję za pomoc.
Robert