Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rodzaj pakietu 12miesięcy, w trakcie weryfikacji wyskakiwała wiadomość, że nie można zalogować się do serwisu bankowego, proszę spróbować za kilka minut. Po czym pojawiła się informacja, że jest w trakcie przetwarzania płatności i tak jakby się zawiesiło.
@Client:63126323 Poczekaj jeszcze, czasem tak bywa. Daj znać, gdyby do jutra nic się nie zmieniło.
Ok czekam do jutra 🤔
Status w trakcie przetwarzania płatności zniknął zupełnie, pieniędzy nie pobrało 🤔to i pakietu smart chyba nie ma prawda?
@Client:63126323 Nie będzie. Ponów płatność, jeśli masz tam taką możliwość, lub kup Smart ponownie.
Spróbuję kupić jeszcze raz i dam znać czy się udało. Dziękuję za wsparcie 😘
Niestety wciąż ten sam problem, informacja, że nie można obecnie zalogować się do serwisu bankowego😞