Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego mimo wykupionego Smart na rok (19wrz.23) i spełnienia kryteriów mam naliczona opłatę za dostawę.
Jak nalicza to by oznaczało że nie spełniasz warunków Smarta: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
Bo oferta sprzedawcy nie ma smarta, albo kupujesz z konta bez smarta, albo nalezysz do family ktore juz nie ma smarta, ewentualnie kwota zakupu jest za niska pod smarta
@101159273 Smart! nie jest wykupiony na koncie z którego piszesz i nie masz żadnych zakupów. Smart! jest wykupiony na Twoim koncie Client:101159273, dodam, że aby dostawa była darmowa, kwota zakupu musi być odpowiednia, a w ofercie muszą być oferowane dostawy Smart!
Dziękuję za informację.Kwota odpowiednia,usługa Smart też jest.Weszłam na konto ,zmieniłam login czyli nr Clienta i dalej nic.Prosze o podpowiedź bo nie bardzo to wszystko ogarniam
Przecież Ci dałem link jak to kupować, masz nad Loginem >jesteś Smart?
W jaki sposób mam weĵšć na właściwe konto?
Ach tu problem wylogować się i zalogować na ten Login 10115927
a co nie znasz hasła? Klikasz pod Loginem i pojawi się Zakupy Sprzedaż Konto i na dole masz wyloguj się.
Najwidoczniej masz dwa konta podobne
Client:10115927
10115927