Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nalicza mi się dostawa
mam smart
Z pewnością oferta nie spełnia warunków Smarta, poczytaj: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/korzysci-i-aktywacja-allegro-smart/jak-korzystac-z-allegro-s...
@bkarwecka1 Na tym koncie nie masz aktywnej usługi Allegro Smart. Smarta aktywowałaś na koncie o loginie Client:107137908
Naliczacie mi za przesyłki a mam smart. Proszę wyjaśnić
@bkarwecka1 zapoznaj się z zasadami i regulaminem usługi SMART - wszystko się wyjaśni samo 🙂
@bkarwecka1 na koncie z którego piszesz Smart! nie jest aktywny. Był aktywny do 1 marca 2023. Tak jak Ola napisała, Smarta aktywowałaś na koncie o loginie Client:107137908 🙂