Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie.
Zakupiłem produkty z allegro smart - wysyłka kurierem za darmo.
Kilka produktów zwracam i jedyne, co mogę wybrać to "wysyłka własna" na własny koszt.
Dlaczego tak? Jak odesłać produkty za darmo?
@kamil_support A jak to robisz, ten zwrot? Wchodzisz w zakładkę kupione, zwróć cześć lub całość i tam generujesz kod zwrotu.(14 dni od zakupu)
Dokładnie w ten sposób i tutaj mam tylko opcję "wysyłka własna" na własny koszt.
kamil_support na stronie oferty w zakładce ,,zwroty ,, określone jest ,który rodzaj przesyłki kwalifikowany jest do bezpłatnego zwrotu ..
@kamil_support Wszyscy sprzedawcy uwielbiają takich klientów, co to kupują niepotrzebne, byle dobić do darmowego Smarta, a potem je zwrócić. Najwyższy czas, by takie zwroty były na koszt kupującego.
@WREDZIA-W1 Sprzedawcy jak sprzedawcy ale "chirurg" uwielbia.
Wszyscy forumowicze uwielbiają wpisy i takich użytkowników - nie wiedzą, nie pomogą, ale musza swoje powiedzieć 😉
Przerzuć się proszę na jakiś inny temat. Ja szukam rozwiązania.
I sugestia - może w przyszłości pomoże: Kupując np ubrania można ustalić ze sprzedawcą, zakup ciuchów w różnych rozmiarach i odesłanie niepasujących. Moje doświadczenia mówią, że zarówno kupujący jak i sprzedajacy są zadowoleni. Niezadowolony będzie co najwyżej jakiś forumowicz.
Pozdrawiam
@kamil_support Sprawdź, czy postępujesz zgodnie z instrukcją; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac... Jeśli tak, napisz do Allegro, niech Ci umożliwią darmowy zwrot, zgodnie z umową;
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Dzięki; Myślałem, że coś pominąłem.
Teraz widze, że przy tych zakupach (jak wejdę w "kupione") nie ma ikonki "smart", a wszystkie produkty były "smart" - no i miałem darmową dostawę.
Czekam ma odpowiedź allego. Pozdrawiam.
Ogarnięte.
Zamawiając NIE WYBRAŁEM dostawy smart, więc nie kupiłem produktów "smart" i nie mogę zrobić zwrotu smart.
Dobrze wiedzieć.
Dzięki jeszcze raz.
No ale miałeś darmową dostawę, więc chyba to był Smart?
Wydaje mi się że przekroczyłeś kwotę zakupu dla "darmowej wysyłki" ustaloną przez sprzedawce, dlatego myślałeś że to "smart" bo Ci nie doliczyło kosztów wysyłki, natomiast wtedy zwrot nie jest darmowy
@kamil_support a nie wybrałeś przypadkiem innej opcji dostawy lub darmowej dostawy którą oferował sprzedawca ?
Wybrałem darmową przesyłkę kurierem. Nie patrzyłem, czy to smart, czy oferta sprzedawcy......
Widać była to oferta sprzedawcy.
I co ważne, o czym nie wiedziałem - jeśli nie weźmiemy dostawy smart, nie ma darmowego zwrotu.