Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
do tego zamówienia była tylko opcja wysyłka własna, a mam smarta darmowe zwroty. Proszę o wygenerowanie etykiety zwrotnej darmowej
@jozefkowalewski Czy zamówienie było realizowane z wysyłką w ramach usługi SMART?
tak
zgłosiłam zwrot do sprzedającego i była tylko opcja zwrotu: wysyłka własna tak kliknęłam ,bo myślałam że będzie jakiś jeszcze wybór a tam nic. Można to cofnąć? dzwoniłam do sprzedającego twierdzi że to błąd po stronie allegro
@jozefkowalewski Zakupu dokonałeś bez Smarta (możesz porównać to zamówienie i inne na swoim koncie w zakładce Kupione. W zamówieniu cba68e00-57a3-11ee-9400-3324d1c6970f nie znajdziesz ikony Smart! w przeciwieństwie do swoich innych zakupów).
Przykro mi, ale w tym przypadku nie ma możliwości darmowego zwrotu zamówienia. W przyszłości podczas składania zamówienia — jeśli zależy Ci na darmowym zwrocie — zwróć proszę uwagę na to, żeby zakup był w ramach Smart.
@jozefkowalewski Zakup był bez SMART. Także koszt zwrotu - zgodnie z przepisami - jest po Twojej stronie.
@jozefkowalewski Cześć. 🙂 To zamówienie nie było realizowane w ramach Smart.
Dostawa była darmowa, bo wydałeś więcej niż 150 złotych — a właśnie taki próg ustawił sprzedający dla darmowej dostawy w jego sklepie.
Musisz odesłać na własny koszt było zakupione bez smarta
przecież ta oferta ma smarta i ja kupowałam ze smartem od tej firma Ombre_Clothing
Nawet przy zakupie ze Smartem tylko wybrane metody mają zwrot Smartem, czytaj w ofercie.
i jeszcze sprawdzałam i było DPD z pakietem smart. coś jest nie tak. Jak zamawiałam był pakiet smart a po zamówieniu smart zniknął ? coś wasz system kłamie .dziwne
@jozefkowalewski hmm zdaje sie że wygląda to tak.
1) sprzedający ustawił darmową wysyłke własną od kwoty 150 zł
2) nawet jeśłi oferta ma smart i Ty masz smart ale zakupy były za kwote powyżej 150 zł - wówczas koszt wysyłki pokrywa sprzedający a nie usługa smart ( Ot tak to allegro wymyśliło)
3) jeśłi kupiłeś za kwote powyżej 150 zł to darmowa wysyłka nie była ze smarta lecz była pokrywana przez sprzedawce
4) w takim wypadku zakup nie był w ramach smart
5) skoro zakup nie był smart -> koszty zwrotu pokrywa kupujący ( zgodnie z warunkami oferty)
Wlaśnie dlatego nawet jeśli masz smart i oferta była smart to zakup nie był smart 🙂
Takie zasady ustala allegro dla programu smart.
Gdybyś wybrała Paczkomat albo kuriera InPost lub Allegro One, miałabyś zwrot za darmo niezależnie od tego czy zakup byłby w Smart, czy nie.
@_Likos_ ale to Allegro chciwe jest, nie dość że sprzedający pokrył (choć nie musiał) koszt dostawy, na czym Allegro zaoszczędziło, to jeszcze pazerni odebrali swojemu klientowi darmowy zwrot w smart, którego ów klient wykupił, wooow
@Halfrunt my po wprowadzeniu smarta podnieśliśmy limit darmowej wysyłki z 300PLN na 5.000 PLN Właśnie dlatego aby nie uniknąc takich sytuacji ze klient myśli że kupuje ze smartem a potem są problemy z ewentualnymi kosztami zwrotu.