Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę korzystać ze smarta skoro jest opłacony do 5 października?
Powodów może być kilka, za dużo kupujesz(bywały takie przypadki), wybierasz złe oferty(muszą być z oznaczeniem Smart), sprzedający mocno mieszają w metodach dostawy, masz nad swoim imieniem ikonkę "Jesteś Smart"? Wszystko jest więc pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
@Client:96234313 Możesz korzystać. Sprawdź, czy nie opłaciłeś Smart na innym swoim koncie Allegro, a sprawdzasz na innym.
@Client:96234313 oferty, w których dzisiaj dokonałaś zakupu nie były Smart!, dlatego został doliczony koszt przesyłki. Przy wyszukiwaniu ineteresujących Cię ofert, możesz korzystać z fitra, wówczas będziesz widziała tylko oferty ze Smart!