anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie zostala przekazana kwota za zakupy do sprzedajacego?

agaibogdan1
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

@agaibogdan1 A skąd wiesz, że nie została przekazana? Od niego? Wejdź w Moje zakupy, kliknij tam Szczegóły zakupu, potem Rozwiń szczegóły zakupu i sprawdź status wpłaty. Rozpoczęta - poczekaj do jutra. Anulowana, nieudana - pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni. Wtedy ponów wpłatę. 

Zakończona - sprzedawca wpłatę otrzymał. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@agaibogdan1 Cześć. Jeśli chodzi o zamówienia numer cd5a53f3-56ae-11ec-a44a-fd4827e8bbbd i d7c179c4-58c7-11ec-8530-d3eafa235179 wybrałaś płatność przelewem tradycyjnym. Jeśli prawidłowo wprowadziłaś wszystkie dane (tytuł, kwotę itd.), to przelew zaksięguje się w ciągu 4 dni roboczych. 

oznacz moderatorów