anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego paczka do mnie nie dotarła

MAMY ROZWIĄZANIE!
alfred_235
#7 Wielbiciel#

Przesyłka nr 663000258487100135771067 od Zoohurt Sp. z.o.o. Wróciła z powrotem do nadawcy. Pytanie dlaczego? 27.05.24 przyjęta w oddziale Toruń 28.05 . ponownie dostałem taką informację i 03.06.24 zwrot do nadawcy. allego wyświetla informację NIE UDAŁO SIĘ DOSTARCZYĆ PRZSYŁKI.  

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@alfred_235 Najlepiej dopytaj o to przewoźnika lub sprzedający skontaktuje się z InPost: https://inpost.pl/kontakt 

oznacz moderatorów
alfred_235
#7 Wielbiciel#

do dzisai nikt sie  niezkontaktowal  i co dalei ani paczki ani zwrotu ponad 200 zl

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alfred_235 widzę, że założyłeś dyskusję ze sprzedającym, ale nie otrzymałeś wyjaśnień, więc poproś w dyskusji o pomoc pracownika Allegro. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
alfred_235
#7 Wielbiciel#

jak to mam zrobic ja mam 65 lat

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@alfred_235 65 ? toć druga młodość przed Tobą .😁

oznacz moderatorów
alfred_235
#7 Wielbiciel#

zakupy anulowane jeszcze ktore nie dotarly  chcalbym tylko odzyskac pieniadze to ponad 5500 zl 

oznacz moderatorów
alfred_235
#7 Wielbiciel#

mialo byc wyslane ups podobno dpd  jak odzyskac pieniadze

oznacz moderatorów
KOGIEL_T
#19 Nestor#

@alfred_235  przez ponad rok czasu nie udało Ci się odzyskać pieniędzy🤔

napisz   ,

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@alfred_235 za zamówienie, o którym pisaliśmy rok temu, otrzymałeś zwrot wpłaty. 
Rozumiem, że sprawa, o której piszesz dzisiaj dotyczy innego zamówienia. 
Czy chodzi o anulowane zamówienia nr cec19200-55d6-11f0-83de-2d608a349bb6 i nr 8c3ddf00-55d7-11f0-a257-19071eaf5c77?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę za oba zamówienia 30 czerwca, zwrot zaksięgował się poprawnie, sprawdź proszę swoje konto przypisane do BLIKa, jeśli nie ma tam zwrotów za te zamówienia, poproszę o informację, wyślemy potwierdzenie tych zwrotów, abyś mógł wyjaśnić tę sprawę z bankiem. 
Jeśli chodzi o inne zamówienie, poproszę o jego numer lub numer oferty albo datę zakupu. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

Zadzwoń na infolinię lub skontaktuj się ze sprzedawcą , tak się zwykle dzieje , gdy paczka ulegnie uszkodzeniu 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@alfred_235 Wg prawa sprzedający - firma odpowiada za przesyłkę do chwili odebrania więc najlepiej poinformuj o tym fakcie sprzedającego.

oznacz moderatorów