Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam do 28 Października wykupiony system Smart. Kupując od jednego sprzedawcy kilka przedmiotów za kwotę przekraczającą 70 zł. System żąda w kasie ode mnie zapłaty za paczkomat. Co jest nie tak ? Pozdrawiam
@reaktywny74, nawet ze Smart! zapłacisz za dostawę, jeśli np. koszt dostawy (od jednego sprzedającego) w Twoim zamówieniu przekroczy 100 zł (limit ten podwyższyliśmy z 40 zł i pozostanie on w wysokości 100 zł do 31 października 2021 r.). Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.
Natomiast, abym miała konkretną odpowiedź, dlaczego tak się stało w Twoim przypadku, poprosiłabym Cię o wskazanie ofert, które chciałeś kupić.
Nie wszytko jest tak oczywiste, mam Smart i wszystkie dostawy za darmo. Możliwe że oferty mają różne metody dostawy.
@reaktywny74 W ofertach tego sprzedawcy przy dostawie paczkomatem musi być znaczek Smart. Jeśli go nie ma, wysyłka będzie płatna.