anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego Smart! jest nieaktywny?

Client:102257628
#1 Nowicjusz#

W dniu 17.11.br  zamówiłem i opłaciłem usługę Smart - przelew z mBanku. Usługa została uruchomiona 17.11 do bieżącej przesyłki. Niestety aktualnie nie mam jej widocznej na żadnym moim koncie. Konta jak wyżej i Soul46 . Proszę o wyjaśnienie  - Krzysztof [edycja].

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

To mało prawdopodobne żeby nie było, jesteś pewien że jesteś na właściwym koncie, tu pomogą: https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:102257628 ten Smart jest aktywny na trzecim Twoim koncie - HKris. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

😎

oznacz moderatorów