anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlatego kontynuację uslugi Smart muszę oplacić wstecz za czas gdy nie korzystalam??

Client:48133188
#7 Wielbiciel#

Usługa Smart wygasła 16.03.22 Dzisiaj jest już 24.03.22. Aby ją kontynuawac muszę opłacić ją wstecz od tego 16.03. Dlaczego?? To jest nie uczciwe, że mam zapłacić za okres z którego nie korzystałam. Jak to ominąć?? Jak aktywować ją na rok od dzisiejszej daty??

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:48133188 Nie , po upływie czasu subskrypcji jesteś w 14 dniowym okresie wypowiedzenia , jeśli w tym czasie wznowisz czas zostanie przedłużony od końca poprzedniej .  Zaczekaj na koniec wypowiedzenia i wówczas wykup nową subskrypcję .

oznacz moderatorów