anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołączyłam do wyzwania, aktywowałam Smart! Nie dostałam monet

Client:90177684
#2 Obserwator#

Dzień dobry. Przed momentem kliknęłam przycisk "Dołącz" przy wyzwaniu. Spełniłam już pierwszy krok, bo aktywowałam Smarta na rok za 59,90zł i zrobiłam to z odnośnika z wyzwania. Nie otrzymałam do tej pory monet. 

Client90177684_0-1740137206758.png

Dalej widnieje przycisk "Aktywuj Smart!", mimo iż go aktywowałam.

 

Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90177684 widzę, że usługę masz wykupioną na koncie, z którego piszesz. Daj proszę znać, co widzisz po kliknięciu w "aktywuj Smart!" (pomocne będzie załączenie całego zrzutu ekranu z widocznym paskiem adresowym strony, datą oraz godziną) oraz co widzisz po przejściu do zakładki Smart!

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:90177684
#2 Obserwator#

W obu przypadkach to samo:

Client90177684_1-1740139014669.png

 

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90177684 dziękuję, oznacza to, że jesteś zalogowana na innym koncie. Sprawdź proszę, na jaki adres e-mail otrzymałaś informację o zakupie usługi Smart!, a następnie porównaj czy mail zgadza się z tym podanym na koncie Allegro - w tym miejscu. Jeśli maile się różnią, to wyloguj się i zaloguj ponownie (podając adres e-mail, na który otrzymałaś potwierdzenie o zakupie usługi Smart!).  

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:90177684
#2 Obserwator#

Nie do końca rozumiem. Otrzymałam info o zakupie usługi Smart! na e-mail (roboczo nazwijmy go:) imie.nazwisko1@gmail.com. Jak wchodzę w odnośnik podany przez Ciebie, to widnieje tam ten sam mail: imie.nazwisko1@gmail.com.

 

Co do logowania, to faktycznie nie loguję się przez maila (nie pamiętam hasła), tylko loguję się z opcji "Zaloguj za pomocą Google". Czy to zatem robi różnicę? Czy jak już przypomnę/zmienię sobie hasło i zaloguję się z poziomu login/hasło, to będzie OK?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:90177684 jeśli na koncie wyświetla się ten sam adres e-mail, na który wysłaliśmy informację o zakupie usługi Smart! - to w zakładce Allegro Smart!, powinna wyświetlać się informacja o wykupionej usłudze, zamiast opcji jej wykupienia. Przekazałam te kwestię do weryfikacji i gdy ustalę szczegóły, wrócę z informacją. 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów