Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Ja i żona mamy osobne konta, oboje mamy Smarta.
U mnie na koncie jak kupuje to zawsze domyślnie wybiera się darmowy kurier, a u żony zawsze wybierają się paczkomaty, nawet kiedy kurier też jest darmowy.
Przejrzałem ustawienia i nie znalazłem nic związanego z tym czy domyślnie ma się wybierać kurier czy paczkomat.
90% naszych zakupów to kurier i za każdym razem musimy pilnować by zmienić paczkomat na kurier, i nie raz mieliśmy pomyłkę bo jedna z zamówionych rzeczy była zaznaczona jako paczkomat... Na moim koncie takich problemów nie mamy.
Wie ktoś gdzie takie ustawienia są?
@Jackassik To, jaką metodę dostawy dopasujemy do konkretnego adresu, możesz sprawdzić klikając w opcję "ZMIEŃ ADRES" w sekcji "Dane odbiorcy przesyłki" w formularzu zakupu. Nie ma możliwości wprowadzenia zmiany. Jeśli jednak będziecie wybierać inną niż wskazana metodę, powinna się ona po pewnym czasie zaktualizować w tym miejscu.
Hej,
Dzięki za odpowiedź.
@nat_not napisał(a):metodę dostawy dopasujemy do konkretnego adresu, możesz sprawdzić klikając w opcję "ZMIEŃ ADRES" w sekcji "Dane odbiorcy przesyłki" w formularzu zakupu.
Zajrzałem tam i nie ma tam nic takiego. Jedyne co znalazłem to że żona źle wpisała adres. W polu "ulica" było "Ulica 123" a pole "number budynku" było puste. Wydaje mi się że Allegro domyślnie wybierało paczkomat bo myślało że nie ma numeru domu. Spróbuję to zmienić i zobaczę czy przy następnym zamówieniu zmieni się na Kuriera. Dzięki!
Pozdrawiam