anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Domyślna forma dostawy

Jackassik
#1 Nowicjusz#

Witam,

Ja i żona mamy osobne konta, oboje mamy Smarta.

U mnie na koncie jak kupuje to zawsze domyślnie wybiera się darmowy kurier, a u żony zawsze wybierają się paczkomaty, nawet kiedy kurier też jest darmowy.

Przejrzałem ustawienia i nie znalazłem nic związanego z tym czy domyślnie ma się wybierać kurier czy paczkomat.

90% naszych zakupów to kurier i za każdym razem musimy pilnować by zmienić paczkomat na kurier, i nie raz mieliśmy pomyłkę bo jedna z zamówionych rzeczy była zaznaczona jako paczkomat... Na moim koncie takich problemów nie mamy.

Wie ktoś gdzie takie ustawienia są?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Jackassik To, jaką metodę dostawy dopasujemy do konkretnego adresu, możesz sprawdzić klikając w opcję "ZMIEŃ ADRES" w sekcji "Dane odbiorcy przesyłki" w formularzu zakupu. Nie ma możliwości wprowadzenia zmiany. Jeśli jednak będziecie wybierać inną niż wskazana metodę, powinna się ona po pewnym czasie zaktualizować w tym miejscu.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jackassik
#1 Nowicjusz#

Hej,

Dzięki za odpowiedź.


@nat_not  napisał(a):

metodę dostawy dopasujemy do konkretnego adresu, możesz sprawdzić klikając w opcję "ZMIEŃ ADRES" w sekcji "Dane odbiorcy przesyłki" w formularzu zakupu.

Zajrzałem tam i nie ma tam nic takiego. Jedyne co znalazłem to że żona źle wpisała adres. W polu "ulica" było "Ulica 123" a pole "number budynku" było puste. Wydaje mi się że Allegro domyślnie wybierało paczkomat bo myślało że nie ma numeru domu. Spróbuję to zmienić i zobaczę czy przy następnym zamówieniu zmieni się na Kuriera. Dzięki!

Pozdrawiam

oznacz moderatorów