Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od początku korzystam ze Smarta, co roku odnawiam. Tym razem mam problem. Dwukrotnie zapłaciłam blikiem (przedtem przelewem robiłam) i pobrało mi z konta bankowego. A na Allegro wciaż widnieje, ze mam Smarta nieaktywnego ? Gdzie mam to zgłosić ? Co z tym zrobić ? Proszę o pomoc i sugestie. Dziękuję. Pozdrawiam M
Masz tylko jedno konto, nie pomyliłeś czegoś: tu co widzisz?: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/allegro-smart
ale w razie czego pytaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
Dziękuję, skorzystałam z 2 linka i napisałam do Allegro. Dziękuje raz jeszcze za błyskawiczna odpowiedz. Pozdrawiam