Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Smart mam opłacony, jednak pojawiła się informacja, żeby opłacić smart 49 zł. Wyraziłem zgodę i zaznaczyłem rozłożenie kwoty 286 zł, plus 49 za Smart, razem około 335 zł. na 5 rat. Niestety Blik zażądał całej wpłaty. Więc musiałem zrezygnować z zakupu ratalnego i opłaciłem całą kwotę. Ale najgorsze jest to , że w żaden sposób nie mogłem się skontaktować ze sprzedawcą, co bardzo utrudnia zakupy. Kupuję na Allegro już od lat , ale takiego bałaganu jeszcze nie było. Proszę _ o informację o przyczynach takiego zamieszania. Pozdrawiam, witold [edycja].
Za Smart nie można płacić ratami. Było najpierw kupić Smarta a później(osobno)m kupić towar na raty.
@witold05081948 Jeżeli Smart masz opłacony, nie mogło być informacji o tym, aby go opłacić. Musiał być nieopłacony. Skoro kupiłeś towar i zapłaciłeś Smart, to po co chcesz się kontaktować ze sprzedawcą? Skoro nie było kontaktu, a masz pilną potrzebę, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca musi odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Przed zakupem możesz zapytać przez "Pytanie do sprzedającego" lub zadzwonić, o ile sprzedający podaje gdziekolwiek swój nr telefonu.
@witold05081948 już wyjaśniam co się wydarzyło.
Ten sprzedający oferuje darmową dostawę za zamówienia powyżej 200 zł. Więc gdy wybrałeś płatność z góry dostawa nie była w ramach Smart (ponieważ to sprzedający oferuje ją za darmo), ale gdy wybrałeś jako metodę płatności Allegro Pay dostawa była w ramach Smart!
W tej chwili w Twojej zakładce Kupione są dwa zakupy tego samego przedmiotu u tego samego kupującego, ale jedna przesyłka została nadana, dlatego jeśli nie chcesz dwóch ławeczek anuluj proszę jedno zamówienie. Możesz skontaktować się ze sprzedającym wybierając [szczegóły zakupu] w tej zakładce i [zapytaj o zakup].
Witam , ma pani rację , tylko że ja próbowałem skasować zamówienie na kredyt , ale nie znalazłem tej funkcji, mimo kilku prób. Poza tym włączała się informacja , że mam opłacić smarta ,chociaż smarta miałem ważnego Próba zapłaty nie powiodła się , więc uznałem że cała operacja jest nie ważna. Podjąłem drugą próbę zakupu, tym razem bez rat i przeszło. Spokojnie czekałem na przesyłkę, którą niedługo otrzymałem, aż tu na drugi dzień kurier przywozi mi drugą ławeczkę. Wtedy zajrzałem do poczty i zobaczyłem totalne zamieszanie. Ale wszystko jest już w porządku, ławeczkę odesłałem. Przez takie zamieszanie jest okazja, żeby lepiej się nauczyć różnych operacji przez internet. Pozdrawiam, witold w.
@witold05081948 oczywiście, cieszę się, że wszystko się wyjaśniło 🙂
Muszę jednak dopowiedzieć, ponieważ sprawdziłam te zwroty. W tej chwili obie ławeczki są zgłoszone do zwrotu, ale rozumiem, że została odesłana tylko jedna. Sprzedający nie zwrócił jeszcze wpłaty, ma na to czas, ale z tego co widzę to została wygenerowana etykieta zwrotna do zamówienia opłaconego Allegro Pay.
Czyli w tej sytuacji zwrot wpłaty od sprzedającego zwiększy limit dostępny w usłudze, a te informacje będą widoczne tutaj i otrzymasz od nas wiadomość e-mail.
Jeśli sprzedający nie zwróci wpłaty, a będzie się zbliżał czas uregulowania tego zakupu w Allegro Pay (również wyślemy powiadomienie na 3 dni przed terminem spłaty), aby nie zostały naliczone odsetki powinieneś ją uregulować, wtedy gdy sprzedający zwróci wpłatę, powstanie nadpłata, którą wypłacimy na konto bankowe podane w tym panelu, w części "opcje" > "zarządzanie nadpłatami".
Wolałam dać znać jak to wygląda, żeby wszystko było jasne i czytelne, ale gdybyś miał jeszcze pytania lub nie otrzymasz zwrotu od sprzedającego, bardzo proszę napisz tu ponownie.
Chętnie pomogę to wyjaśnić!