anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzisiaj chciałem zakupić na Allegro ławeczkę do ćwiczeń. Chciałem dokonać płatności w systemie Smart

witold05081948
#7 Wielbiciel#

Smart mam opłacony, jednak pojawiła się informacja, żeby opłacić smart 49 zł. Wyraziłem zgodę i zaznaczyłem rozłożenie kwoty 286 zł, plus 49 za Smart,  razem około 335 zł. na 5 rat. Niestety Blik zażądał całej wpłaty. Więc musiałem zrezygnować z zakupu ratalnego i opłaciłem całą kwotę. Ale najgorsze jest to , że w żaden sposób nie mogłem się skontaktować ze sprzedawcą, co bardzo utrudnia zakupy. Kupuję na Allegro już od lat , ale takiego bałaganu jeszcze nie było. Proszę _ o informację o przyczynach takiego zamieszania. Pozdrawiam, witold [edycja].

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

Za Smart nie można płacić ratami. Było najpierw kupić Smarta a później(osobno)m kupić towar na raty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@witold05081948 Jeżeli Smart masz opłacony, nie mogło być informacji o tym, aby go opłacić. Musiał być nieopłacony. Skoro kupiłeś towar i zapłaciłeś Smart, to po co chcesz się kontaktować ze sprzedawcą? Skoro nie było kontaktu, a masz pilną potrzebę, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Sprzedawca musi odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Przed zakupem możesz zapytać przez "Pytanie do sprzedającego" lub zadzwonić, o ile sprzedający podaje gdziekolwiek swój nr telefonu. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@witold05081948 już wyjaśniam co się wydarzyło. 
Ten sprzedający oferuje darmową dostawę za zamówienia powyżej 200 zł. Więc gdy wybrałeś płatność z góry dostawa nie była w ramach Smart (ponieważ to sprzedający oferuje ją za darmo), ale gdy wybrałeś jako metodę płatności Allegro Pay dostawa była w ramach Smart! 
W tej chwili w Twojej zakładce Kupione są dwa zakupy tego samego przedmiotu u tego samego kupującego, ale jedna przesyłka została nadana, dlatego jeśli nie chcesz dwóch ławeczek anuluj proszę jedno zamówienie. Możesz skontaktować się ze sprzedającym wybierając [szczegóły zakupu] w tej zakładce i [zapytaj o zakup]. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

witold05081948
#7 Wielbiciel#

Witam , ma pani rację , tylko że ja próbowałem skasować zamówienie na kredyt , ale nie znalazłem tej funkcji, mimo kilku prób. Poza tym włączała się informacja , że mam opłacić  smarta ,chociaż smarta miałem ważnego  Próba zapłaty nie powiodła się , więc uznałem że cała operacja jest nie ważna. Podjąłem drugą próbę zakupu, tym razem bez rat i przeszło. Spokojnie czekałem na przesyłkę, którą niedługo otrzymałem, aż tu na drugi dzień kurier przywozi mi drugą ławeczkę. Wtedy zajrzałem do poczty i zobaczyłem totalne zamieszanie. Ale wszystko jest już w porządku, ławeczkę odesłałem. Przez takie zamieszanie jest okazja, żeby lepiej się nauczyć różnych operacji przez internet. Pozdrawiam, witold w.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@witold05081948 oczywiście, cieszę się, że wszystko się wyjaśniło 🙂
Muszę jednak dopowiedzieć, ponieważ sprawdziłam te zwroty. W tej chwili obie ławeczki są zgłoszone do zwrotu, ale rozumiem, że została odesłana tylko jedna. Sprzedający nie zwrócił jeszcze wpłaty, ma na to czas, ale z tego co widzę to została wygenerowana etykieta zwrotna do zamówienia opłaconego Allegro Pay.
Czyli w tej sytuacji zwrot wpłaty od sprzedającego zwiększy limit dostępny w usłudze, a te informacje będą widoczne tutaj i otrzymasz od nas wiadomość e-mail. 
Jeśli sprzedający nie zwróci wpłaty, a będzie się zbliżał czas uregulowania tego zakupu w Allegro Pay (również wyślemy powiadomienie na 3 dni przed terminem spłaty), aby nie zostały naliczone odsetki powinieneś ją uregulować, wtedy gdy sprzedający zwróci wpłatę, powstanie nadpłata, którą wypłacimy na konto bankowe podane w tym panelu, w części "opcje" > "zarządzanie nadpłatami".  
Wolałam dać znać jak to wygląda, żeby wszystko było jasne i czytelne, ale gdybyś miał jeszcze pytania lub nie otrzymasz zwrotu od sprzedającego, bardzo proszę napisz tu ponownie. 
Chętnie pomogę to wyjaśnić!  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów