Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Po raz trzeci proszę o przesłanie faktury za usługę SMART.
czy na tym czacie mogę to załatwić ?
Z poważaniem
Dzień dobry @ITP-System! To nie czat, tylko forum, więc nie za bardzo można to tutaj załatwić 😞
Twoje wiadomości w tej sprawie zostały zakończone po automatycznej odpowiedzi Alliny, więc najszybciej będzie jeśli w sprawie np. nr 38185284 napiszesz ponownie, że wciąż potrzebujesz tej faktury, a Allina nie rozwiązała problemu, wówczas trafi ona do Doradcy, który będzie mógł pomóc 🙂
Pani Moniko to gdzie mogę jeszcze napisać ?
wysłałem już trzy wiadomości ?
może ma Pani jakiegoś emeila ?
Pozdrawiam
trwa to już trzy tygodnie bez odpowiedzi
@ITP-System poprosiłam o odpowiedź dla Ciebie w jednej ze spraw, które założyłeś 🙂
Poczekaj proszę na naszą wiadomość e-mail, ja niestety nie mam możliwości wygenerowania faktury dla Ciebie.