anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Family Smart

wroslon
#2 Obserwator#

Po odnowieniu subskrybcji, członkowie mojej grupy rodzinnej nie mogą korzystać z Allegro Smart.

W moich ustawieniach konta jest włączone dzieleniem się Smart z grupą rodzinną.

Co jest nie tak?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon czy możesz podać mi login przynajmniej jednego członka Allegro Family, którego dotyczy ta sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Login "właściciela" rodziny to: wroslon

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon Tak, to już wiem, ale podaj mi proszę jeszcze login przynajmniej jednego członka Allegro Family, który ma taki problem. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Login: Doodle

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon dziękuję. Sprawdziliśmy tę sytuację i żeby członkowie Twojej Allegro Family mogli korzystać z Twojego pakietu Smart, musisz kliknąć w opcję "podziel się" na tej stronie.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Jak wspomniałem na początku mam włączoną opcję "Dzielisz Smart! z bliskimi".

Mimo to, Doodle nie ma możliwości korzystać ze Smart.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon w porządku, sprawdźcie proszę teraz i czekam na info, czy się udało. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów