Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po odnowieniu subskrybcji, członkowie mojej grupy rodzinnej nie mogą korzystać z Allegro Smart.
W moich ustawieniach konta jest włączone dzieleniem się Smart z grupą rodzinną.
Co jest nie tak?
@wroslon czy możesz podać mi login przynajmniej jednego członka Allegro Family, którego dotyczy ta sytuacja?
Login "właściciela" rodziny to: wroslon
@wroslon Tak, to już wiem, ale podaj mi proszę jeszcze login przynajmniej jednego członka Allegro Family, który ma taki problem.
Login: Doodle
@wroslon dziękuję. Sprawdziliśmy tę sytuację i żeby członkowie Twojej Allegro Family mogli korzystać z Twojego pakietu Smart, musisz kliknąć w opcję "podziel się" na tej stronie.
Jak wspomniałem na początku mam włączoną opcję "Dzielisz Smart! z bliskimi".
Mimo to, Doodle nie ma możliwości korzystać ze Smart.
@wroslon w porządku, sprawdźcie proszę teraz i czekam na info, czy się udało.