anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Family Smart

wroslon
#2 Obserwator#

Po odnowieniu subskrybcji, członkowie mojej grupy rodzinnej nie mogą korzystać z Allegro Smart.

W moich ustawieniach konta jest włączone dzieleniem się Smart z grupą rodzinną.

Co jest nie tak?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon czy możesz podać mi login przynajmniej jednego członka Allegro Family, którego dotyczy ta sytuacja? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Login "właściciela" rodziny to: wroslon

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon Tak, to już wiem, ale podaj mi proszę jeszcze login przynajmniej jednego członka Allegro Family, który ma taki problem. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Login: Doodle

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon dziękuję. Sprawdziliśmy tę sytuację i żeby członkowie Twojej Allegro Family mogli korzystać z Twojego pakietu Smart, musisz kliknąć w opcję "podziel się" na tej stronie.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

wroslon
#2 Obserwator#

Jak wspomniałem na początku mam włączoną opcję "Dzielisz Smart! z bliskimi".

Mimo to, Doodle nie ma możliwości korzystać ze Smart.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@wroslon w porządku, sprawdźcie proszę teraz i czekam na info, czy się udało. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów