Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę nigdzie znaleźć "strefy słuchacza" ani miejsca gdzie będzie napisane ile mam kuponów. A mam. bo na samym początku loterii pokazywało się to normalnie a teraz nigdzie tego nie ma. a chcę zobaczyć ile mam kuponów na grudniowe losowanie (a wiem że mam bo mam min.20 ich) teraz nawet żeby wejść na tą stronę co wysłałam zdjęcia to muszę wejść w powiadomienie że zdobyłam losy. nigdzie nie ma nic czytelnie wyświetlone
Cześć, @Client:87662742. Jeśli zarejestrowałaś się w Loterii i wyraziłaś zgodę na udział, to wszystkie swoje losy znajdziesz na tej stronie.
Po kliknięciu w link co Pani podała otwiera się to, po kliknięciu w link na tej stronie znowu otwiera się to samo

@MrsLo już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją
@MrsLo nie możesz przejść do swoich kuponów, ponieważ obecnie nie masz aktywnej usługi Smart! na koncie. Kupony nie zniknęły, jednak bez aktywnej usługi nie będziesz miała do nich dostępu.
Dziękuję za wyjaśnienie! Czy w loterii też nie będę uczestniczyć do póki nie aktywuje Smart?
@MrsLo losy będą brały udział w losowaniach.