Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:98176046 w @InPost to chyba tylko odpłatnie, najlepiej zadzwoń na infolinię
@Client:98176046 aplikacji mobilnej inpostu masz możliwość przedłużyć pobyt.
Jeżeli chodzi o termin dostawy wyświetlany przez Allegro, to jest to termin przewidywany.
Natomiast przedłużyć można tylko z poziomu aplikacji. Szczegóły na stronie https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbioru-paczki-w-paczkomacie
Koszt przedłużenia to 7,99 zł za każde dodatkowe 24h.
@pecela on napisał "Przesyłka została dostarczona do paczkomatu", więc przewidywany termin nie ma nic do rzeczy, a z tym dzwonieniem, to mi się pomyliło, bo ostatnio mi przedłużyli przez telefon, ale była awaria paczkomatu😉
Dokładnej, to OP napisał, że przesyłka dotarła wcześniej, niż wskazywało Allegro.
A różnica w terminie dostawy w stosunku do terminu przewidywanego, może być zarówno na plus (czyli przesyłka będzie później), jak i na minus (czyli będzie wcześniej). U OP-a był ten drugi przypadek.
Dzień dobry!
Bardzo proszę o przedłużenie terminu odbioru paczki o numerze 630727868505200012414656 o jeden dzień - do 17 maja.
Dziękuję!
Dzień dobry!
Proszę o przedłużenie terminu odbioru paczki nr 630727868505200012414656 o jeden dzień - do 17 maja.
Dziękuję
Dzień dobry! @Client:64053564 Nie mam możliwości przedłużenia czasu na odbiór przesyłki InPost. Zgodnie z informacją od InPost, możesz to zrobić samodzielnie w aplikacji InPost (kosztuje to 7,99 zł).
Dzień dobry,
standardowy czas na odbiór paczki z urządzenia Paczkomat® to 48 h od momentu jej umieszczenia. Odbiorca może też wydłużyć ten czas, za pomocą aplikacji mobilnej InPost. Usługa kosztuje jedynie 7,99 zł i wydłuża termin odbioru przesyłki o 24 h. Z usługi przedłużenia pobytu paczki w maszynie można korzystać wielokrotnie.
W aplikacji w szczegółach przesyłki oraz na liście śledzenia pojawi się żółty przycisk Przedłuż (przycisk będzie widoczny na 12 h przed upływem terminu odbioru lub 24 godzin w przypadku punktów InPost z ograniczonymi godzinami otwarcia). Wystarczy kliknąć w przycisk i opłacić usługę za pomocą wybranej metody płatności (BLIK, szybkie przelewy DotPay i karta płatnicza). Czas na odbiór zostanie wydłużony, a zaktualizowany termin odbioru będzie widoczny w aplikacji InPost Mobile, na ekranie śledzenia przesyłek i w szczegółach przesyłki. Przesyłka nieodebrana z automatu Paczkomat, zostanie zwrócona do Nadawcy.