anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Inpost Smart - zwrot towaru

X-8
#10 Popularyzator#

 

Sprzedawca przysłał mi produkt o 2x gorszych parametrach niż był wystawiony.

Kupiłem poprzez Smart Paczkomaty.

Co mam teraz zrobić? Którą opcję wybrać?

1) darmowy zwrot Smart Paczkomat w ciągu 14 dni od daty odbioru

Czy

2) Otworzyć dyskusję?

Czy

3) Po 14 dniach od odbioru - zgłosić to do programu ochrony kupujących

 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

pulkownik66
#19 Nestor#

@X-8  Zrób wszystko po kolei. Darmowy zwrot i poczekaj, aż towar wróci do sprzedającego i jaka będzie jego odpowiedź. Jeżeli bez jąkania odda kasę, punkty 2 i 3 odpadają.

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@X-8 Jeśli zrobisz darmowy zwrot bez podania przyczyny, sprzedawca może próbować obciążyć Cię jakimiś kosztami za ewentualne używanie rzeczy lub ślady używania, uszkodzone opakowanie itp. Najlepiej odeślij to darmowym zwrotem, ale w formularzu zaznacz powód "towar niezgodny, uszkodzony" itp, a w polu na informacje dodatkowe wpisz wyraźnie, że to reklamacja z rękojmi. Domagaj się wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. Wcześniej możesz wysłać podobne pismo reklamacyjne mailem. Dyskusję otworzysz wtedy, gdy będzie problem ze zwrotem środków lub z wymianą.

oznacz moderatorów

X-8
#10 Popularyzator#

Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@X-8 

1) darmowy zwrot Smart Paczkomat w ciągu 14 dni od daty odbioru

Najprostszy i najtańszy dostaniesz wszystko co wpłaciłeś a odesłanie masz za darmo 🙂

2) Otworzyć dyskusję?

Będzie trwała a i tak musisz odesłać towar wiec na jedno wyjdzie 🙂

3) Po 14 dniach od odbioru - zgłosić to do programu ochrony kupujących

odrzucą bo pierw trzeba reklamować czyli odesłać towar więc będzie jeszcze więcej czekania 🙂

Więc wróć do pierwszego i zapomnij najszybciej i najmniej roboty 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Nie rób darmowego zwrotu bez podania przyczyny, bo sprzedawca może próbować zmniejszyć kwotę zwrotu. Jeśli towar jest niezgodny z opisem, odeślij towar darmowym zwrotem, ale jako REKLAMACJA, wtedy sprzedawca nie może niczego zmniejszać i musi zwrócić wszystkie koszty lub wymienić towar na swój koszt.

oznacz moderatorów