Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca przysłał mi produkt o 2x gorszych parametrach niż był wystawiony.
Kupiłem poprzez Smart Paczkomaty.
Co mam teraz zrobić? Którą opcję wybrać?
1) darmowy zwrot Smart Paczkomat w ciągu 14 dni od daty odbioru
Czy
2) Otworzyć dyskusję?
Czy
3) Po 14 dniach od odbioru - zgłosić to do programu ochrony kupujących
@X-8 Zrób wszystko po kolei. Darmowy zwrot i poczekaj, aż towar wróci do sprzedającego i jaka będzie jego odpowiedź. Jeżeli bez jąkania odda kasę, punkty 2 i 3 odpadają.
@X-8 Jeśli zrobisz darmowy zwrot bez podania przyczyny, sprzedawca może próbować obciążyć Cię jakimiś kosztami za ewentualne używanie rzeczy lub ślady używania, uszkodzone opakowanie itp. Najlepiej odeślij to darmowym zwrotem, ale w formularzu zaznacz powód "towar niezgodny, uszkodzony" itp, a w polu na informacje dodatkowe wpisz wyraźnie, że to reklamacja z rękojmi. Domagaj się wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów. Wcześniej możesz wysłać podobne pismo reklamacyjne mailem. Dyskusję otworzysz wtedy, gdy będzie problem ze zwrotem środków lub z wymianą.
Dziękuję za informację.
1) darmowy zwrot Smart Paczkomat w ciągu 14 dni od daty odbioru
Najprostszy i najtańszy dostaniesz wszystko co wpłaciłeś a odesłanie masz za darmo 🙂
2) Otworzyć dyskusję?
Będzie trwała a i tak musisz odesłać towar wiec na jedno wyjdzie 🙂
3) Po 14 dniach od odbioru - zgłosić to do programu ochrony kupujących
odrzucą bo pierw trzeba reklamować czyli odesłać towar więc będzie jeszcze więcej czekania 🙂
Więc wróć do pierwszego i zapomnij najszybciej i najmniej roboty 🙂
Nie rób darmowego zwrotu bez podania przyczyny, bo sprzedawca może próbować zmniejszyć kwotę zwrotu. Jeśli towar jest niezgodny z opisem, odeślij towar darmowym zwrotem, ale jako REKLAMACJA, wtedy sprzedawca nie może niczego zmniejszać i musi zwrócić wszystkie koszty lub wymienić towar na swój koszt.