Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie da się. Jedyne co możesz to napisać do sprzedawcy, że jednak nie odeślesz...
Witam.
Jeżeli przez "zwrot" rozumiesz "odstąpienie od umowy bez podania przyczyny", to jest to krok nieodwracalny, a Ty przestałeś być właścicielem przedmiotu.
Dalsze postępowanie, moim zdaniem, zależy od wartości towaru.
Jeśli to coś taniego, to dla przyzwoitości poinformuj o tym sprzedawcę i zapomnij o sprawie.
Natomiast jeśli kupiona rzecz ma dla Ciebie dużą wartość, a dodatkowo może "się w przyszłości zepsuć" to ja bym ją odesłał i kupił ponownie.
Z chwilą odstąpienia od umowy przestałeś być właścicielem przedmiotu i utraciłeś do niego wszelkie prawa.
Może się zdarzyć tak, że sprzedawca w pewnym momencie zażąda zwrotu swojego przedmiotu, choć to mało prawdopodobne.
Prawdziwe problemy będziesz mieć jak Ci się przydarzy usterka, bo nie będziesz miał możliwości skorzystania z reklamacji - nie odeślesz produktu do sprzedawcy celem naprawy, wymiany, czy zwrotu środków, bo nie możesz dysponować nie swoim towarem.
Gdybyś się zdecydował na ponowny zakup, to skontaktuj się ze sprzedawcą. Może w porozumieniu z nim uda się uniknąć wysyłek tam i z powrotem. Ale nic "na gębę". Musisz jeszcze raz kliknąć kup teraz, by Twoje prawo własności produktu nie budziło wątpliwości.
Pozdrawiam. Marek.