anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokończyć zakup Smarta?

marzenka78_2010
#7 Wielbiciel#

Witam.Jakis czas temu chciałam kupić Smarta i w w toku przetwarzania.Jak dokończyć zakup Smarta?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

@marzenka78_2010 Jaki czas temu kupiłaś? Jeśli trwa to kilka dni, nie kończ zakupu, tylko kup ponownie. Jeżeli masz z tym problem, zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d

oznacz moderatorów

marzenka78_2010
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-08-10-19-21-38-614_pl.allegro.jpg

 Ponad tydzień temu.Caly czas wyświetla się taka informacja jak wyżej pokazane jest  i nic nie mogę zrobić.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marzenka78_2010 Cześć! W takim wypadku sprawdź proszę, czy środki zostały pobrane z Twojego konta. Jeśli nie, wejdź na stronę swojego konta Allegro i z poziomu zakładki Allegro Smart! ponów płatność. 

oznacz moderatorów

marzenka78_2010
#7 Wielbiciel#

Screenshot_2021-08-10-19-21-38-614_pl.allegro.jpg

 Nie pobrało środków z konta ale nadal jest w trakcie przetwarzania jak pokazane jest na zdjeciu 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@marzenka78_2010 poprzednia transakcja została anulowana. Możesz teraz ponowić płatność za Allegro Smart! tutaj

oznacz moderatorów