Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.Jakis czas temu chciałam kupić Smarta i w w toku przetwarzania.Jak dokończyć zakup Smarta?
@marzenka78_2010 Jaki czas temu kupiłaś? Jeśli trwa to kilka dni, nie kończ zakupu, tylko kup ponownie. Jeżeli masz z tym problem, zapytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=26169f08-82f9-404d-b481-736503d57f3d
Ponad tydzień temu.Caly czas wyświetla się taka informacja jak wyżej pokazane jest i nic nie mogę zrobić.
@marzenka78_2010 Cześć! W takim wypadku sprawdź proszę, czy środki zostały pobrane z Twojego konta. Jeśli nie, wejdź na stronę swojego konta Allegro i z poziomu zakładki Allegro Smart! ponów płatność.
Nie pobrało środków z konta ale nadal jest w trakcie przetwarzania jak pokazane jest na zdjeciu
@marzenka78_2010 poprzednia transakcja została anulowana. Możesz teraz ponowić płatność za Allegro Smart! tutaj.