Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam telefon z Chin w usłudze Smart. Nie spełnia on moich oczekiwań za taką kwotę zakupu. Dodatkowo okazało się, że również posiada wady ukryte takie jak brak poprawnego ładowania, pogłos w dyskusji, ostrość kolorów. W serwisie okazało się, że telefon nie posiada już gwarancji o czym nie byłam poinformowana przed zakupem. Proszę o pomoc w tej sprawie.
To nie zwrot tylko reklamacja, przeczytaj warunki jakie były w zakładce o reklamacji. Możesz otworzyć dyskusję tu przez Allegro i tam się domagać, sprzedający musi się w niej wypowiedzieć: https://allegro.pl/dyskusje/nowa(reklamuj z tytułu rękojmi: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@IwonaP2010 Na darmowy zwrot Smart masz 14 dni od odebrania paczki. Minęło 14 dni, za darmo nie zwrócisz. Jeżeli telefon ma wady, zwracasz w ramach reklamacji, czyli odsyłasz na swój koszt, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Nie musisz korzystać z żadnych gwarancji, korzystaj z rękojmi, która jest obowiązkowa i przy urządzeniach nowych trwa 2 lata. Poczytaj w necie o rękojmi. Sprzedawca nie może odmówić przyjęcia do reklamacji telefonu w ramach rękojmi.
Jeżeli jednak chcesz zwrócić w ciągu 14 dni, nie powołuj się na żadne wady, tylko odeślij bezpłatnie. Zwrot robisz w zakładce Moje zakupy. Allegro gwarantuje przy Smarcie darmowy zwrot. Jeżeli nie minęło 14 dni i mimo to nie możesz bezpłatnie odesłać, pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Sprzedawca będzie musiał podać adres do zwrotu w Polsce lub Allegro pokryje koszt zwrotu.
Nie myl i nie mieszaj zwrotu w ciągu 14 dni z reklamacją, na którą masz 2 lata przy rękojmi.