anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak dokonać zwrotu towaru, który był już raz zwrócony. / za zgodą sprzedawcy/

MAMY ROZWIĄZANIE!
Dakren
#8 Zapaleniec#

Kupiony waporyzator został zwrócony zgodnie z decyzją sprzedawcy. Po kilu dniach przesłano mi kolejny, który tak jak pierwszy nie działa. Jak wypełnić jakiś dokument ponownego towaru, który został wyzerowany na zamówieniu. Dziwne, ale sprzedawca nie podaje nr.telefonu, co znacznie by uprościło wyjaśnianie wątpliwych tematów.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
mdrogeria
#21 Demiurg#

Dakren to jest reklamacja , odsyłasz na koszt sprzedawcy . Drugiego zwrotu nie zrobisz przez system .

oznacz moderatorów
Dakren
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, załatwiona

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Dakren 

Pan sprzedawca nie musi Ci dawać żadnej zgody na zwrot i reklamację. To Twoje prawo.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Dakren Przez Allegro już nie zwrócisz, ale to jest reklamacja z powodu wad, więc odsyłasz na koszt sprzedawcy. W praktyce wygląda to tak, że płacisz za odesłanie dowolną metodą, poza Allegro, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania. Gdyby nie zwrócił, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o interwencję Allegro.

Wyślij sprzedawcy przed odesłaniem towaru pisemną reklamację mailem, określ wady i zażądaj naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów, także kosztu odesłania.

oznacz moderatorów
Dakren
#8 Zapaleniec#

Dziękuję, jestem w trakcie załatwiania .Informacja bardzo pomogła.

oznacz moderatorów
terazauto
#13 Ambasador#

@Dakren - nic w tym dziwnego. Allegro uniemożliwia (w mojej ocenie zresztą jest to logiczne) bezpośredni kontakt pomiędzy stronami transakcji. To nie Jego wina.

oznacz moderatorów