Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ witam. Zakupiłam przedmiot, który został zniszczony prawdopodobnie podczas dostawy ( paczkomat) . Karton miał lekko podmokniety róg, natomiast postanowiłam otworzyc przesyłkę i sprawdzić jak to wygląda w środku, jeden produkt był pęknięty w taki sposób, że wyciekal z niego płyn, który uniemożliwiał zapakowanie do zwrotu, postanowiłam zrobić zdjęcia i wyrzucic. Czy sprzedawca może żądać zwrotu zniszczonego przedmiotu, żeby wysłać nowy? Badz bez wysyłania nowego proponować 20% zwrotu za zniszczony produkt, który musiał w całości zostać wyrzucony? Czy nie jest zobowiazany wysłania nowego,badz odesłania 100% wartości pieniężnej? Jest to produkt o wartości okolo 20-30 zł pozdrawiam
Sprzedawca w ramach reklamacji zwraca całość środków ale wypadało by towar odesłać lub jeśli to jest niemożliwe z nim dogadać .Reklamację w in poście składa sprzedawca ale możesz też sama złożyć.
Jest jakiś przepis, który to reguluje na korzyść kupującego? Bądź gdzie mogę o tym poczytać? Nie chciałabym się z kimś przepychać jeśli nie mam racji 😉
@Sensi666 najprościej było zrobić zdjęcia i nie wyrzucać tylko poczekac na decyzje reklamacyjną.
Każda reklamacja to indywidualna sprawa. Musicie sie jakoś dogadac.
Ten produkt posiadal dość tłusta zawartość, cały czas się rozlewał, , ciężko było przez weekend "okupować" Zlew 😅 . Dzialam-zobaczymy co odpiszą 🙂 dzięki za pomoc
@Sensi666 Do Ciebie ma dotrzeć towar sprawny(cały), jeżeli został uszkodzony to sprzedawca składa reklamację u przewoźnika, ty otwierasz dyskusje w której żądasz dosłania towaru: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Brak zwrotu towaru nie ważne czy uszkodzonego czy nie można rozpatrywać w kwestii kodeksu czyli przywłaszczenia.
@Sensi666 Sprzedawca może żądać zwrotu uszkodzonego towaru i tym warunkować zwrot pieniędzy lub dosłanie nowego, jednak w wyjątkowej sytuacji może od tego żądania odstąpić, tym bardziej że masz zdjęcia i że w takim stanie produktu nie dało się odesłać. Próbuj wyegzekwować od niego zwrot pełnej wartości lub dosłanie nowej rzeczy. Najlepiej zrób to w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w której pomoże Ci pracownik Allegro.
Najłatwiej zgłosić sprzedającemu uszkodzenie w transporcie: zdjęcia, protokół szkody i sprzedający, obowiązkowo przysyła drugi, nieuszkodzony towar, a sam dochodzi odszkodowania z przewoźnikiem. Sprzedający ma wtedy całkowitą pewność, że nie kombinujesz. Zrób to przez dyskusje Allegro. Towar uszkodzony odeślij, nie wyrzucaj. Sprzedający zwróci koszt przesyłki. Tak to powinno działać, aby zachować wzajemny szacunek.