Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mogę doładować konta, bo usunięto mój bank, jak sobie radzić ????
Masz tam opcję "Przelew tradycyjny"? Wybierz tę metodę, skopiuj dane, wejdź na stronę banku i zrób przelew.
@agula1153 Jeśli masz na myśli wykupienie usługi Smart, to opcja przelewu za pośrednictwem Credit Agricole jest dostępna:
Jeśli nie masz jej u siebie, spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies oraz pamięć podręczną, a jeśli to nie pomoże skorzystaj z innego urządzenia.
Smart mam opłacony, tu jest dobrze, ale chodzi mi o doładowanie konta na paczkomaty i kuriera inpost, tu był mój bank a teraz nie ma
@agula1153 rozumiem, że masz na myśli Managera Przesyłek? W tej sytuacji możesz wybrać inną metodę płatności np. kartą lub blikiem. Jeśli to nie rozwiązuje Twojego problemu bardzo proszę skontaktuj się z infolinią InPost.