Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie. Prawie 5 miesięcy temu zakupiłem ten smartfon płacąc za niego Allegro Pay. Cena oprócz telefonu zawierała ubezpieczenie od uszkodzenia. Od pierwszych tygodni użytkowania dochodziło do dziwnych działań urządzenia co zgłaszałem sprzedawcy. Zastosowałem się także do wskazówek jak usunąć ewentualne problemy. Telefon okazał się zupełną pomyłką, gdyż przez okres,zanim zgłosiłem reklamację w ramach gwarancji, musiałem kilka razy resetować telefon do ustawień fabrycznych, co spowodowało utracenie dość sporo ważnych kontaktów i informacji, które niby były skopiowane. Ostateczne nie można było odzyskać kopii zapasowej. Przez wadliwe działanie telefonu miałem także problemy na kontach osobistych w moich bankach. Zmuszony byłem do blokady kont, a nawet zamiany kart bankowych i danych do logowania się. Każdy format telefonu wiąże się z nowym aktywowaniem ważnych aplikacji,w tym także bankowych. Po dwóch tygodniach od zgłoszenia reklamacji, sprzedawca informuje mnie, że telefon rzeczywiście był uszkodzony, za co on oczywiście nie ponosi odpowiedzialności. Zaproponował mi odesłanie naprawionego telefonu, lecz ja po prostu mam obawy co do dalszego działania tego urządzenia. Nigdy nie miałem problemów ze swoimi telefonami. Jeśli je zmieniałem to dlatego że były już zużyte baterie lub miały za mało pamięci RAM i ROM. Nigdy nie utraciłem żadnych danych ani kontaktów na poprzednich telefonach. Nie odpowiada mi niestety propozycja sprzedawcy co do zwrotu naprawionego telefonu. Proszę o pomoc w tej sprawie. Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.
@ovocbass sprzedający może w ramach reklamacji naprawić lub wymienić urządzenie. Szczegóły znajdziesz w tym artykule.