Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak mogę wyegzekwować reklamację i wymianę niesprawnego licznika kilowatogodzin od sklepu ZONTEX jeżeli wczoraj O5.07.2023 wieczorem Sklep ZONTEX był a dziś go nie ma ? Pisałem maile i nikt mi nie odpowiada poza grzecznościowym powiadomieniem mnie : Dziękujemy za wiadomość. Postaramy się jak najszybciej na nią odpowiedzieć. Miłego dnia! Pozdrawiamy,
Zespół ZONTEX
Zamknięcie sklepu nie zwalnia go z rozpatrzenia reklamacji, skoro w ten sposób nie odpowiada to złóż reklamację z pomocą otwarcia dyskusji, tam sprzedajacy ma 24godz na odpowiedź, później możesz poprosić Allegro o pomoc, nie odpowie to Allegro powinno dać Ci możliwość złożenia wniosku o rekompensatę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa