anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak mogę zwrócić zakupiony przedmiot bez opłaty za przesyłkę?

dar1974
#7 Wielbiciel#

Proszę o informację, jak dokonać zwrotu bez ponoszenia kosztów przesyłki, posiadając Allegro Smart?

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

Client:44052296
#21 Demiurg#

@dar1974 a zakupiony przedmiot spełniał warunki transakcji Smart?

oznacz moderatorów

dar1974
#7 Wielbiciel#

Ta oczywiście

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak jak zakup ze Smartem, klikasz zwrot, wybierasz z godnie ze Smartem rodzaj odesłania i już albo kod albo etykieta i udajesz się tam gdzie odesłać, albo kurier, robisz to tu: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @dar1974. Jeśli Twoje zamówienie było objęte darmową dostawą w ramach Allegro Smart, to możesz skorzystać z darmowego zwrotu. Zrealizujesz go w ten sposób: 

1. Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły zakupu] przy zamówieniu, z którego produkt chcesz zwrócić. Następnie kliknij [zwróć część lub całość zakupu]. 
2. Wskaż przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
3. Wypełnij formularz – podaj w nim dane do zwrotu środków. Następnie kliknij [zwracam produkty].
4. Na kolejnej stronie wskaż sposób wysyłki zwracanej paczki (z Allegro Smart! lub wysyłką własną).

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

dar1974
#7 Wielbiciel#

Problem w tym, że w opcji zwrotu miałem darmowy Inpost paczkomat oraz DPD kurier za opłatą, z racji wielkości paczki wybrałem DPD uiszczając opłatę (bo jakie wyjście). Niestety kurier był ustawiony na odbiór w dniu 17.01, ale cóż anulował zlecenie z powodu nieobecności adresata co oczywiście było nie prawdą, a ja zostałem z paczką a czas ucieka. Teraz  potrzebuję ponowić zlecenie a nie bardzo wiem jak, nie chciałbym ponownie płacić usługi.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak samodzielnie z opłatą to zrobiłeś to powinieneś z reklamcją u przewoźnika, Alelgro Smart to pomogą tylko.

oznacz moderatorów

dar1974
#7 Wielbiciel#

Pisałem i dzwoniłem do DPD, jednak otrzymałem info :

"

Szanowni Państwo, 

zlecenie widnieje jako anulowane - Nadawca nieobecny.

Jeśli kurier ma odebrać przesyłkę, prosimy o złożenie nowego zlecenia."

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Więc pozostaje na nowo nadać,

oznacz moderatorów

dar1974
#7 Wielbiciel#

To oznacza ponowne poniesie kosztów, nie ze swojej winy.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A jak uważasz kto ma ponieś? Jak podjazd został anulowany to kasę zabrali?

oznacz moderatorów

dar1974
#7 Wielbiciel#

Dlatego wkurza mnie ta bezkarność i niemoc.

oznacz moderatorów