Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
proszę o informację, zdażyło mi się, że nie dałam rady odebrać przesyłki z paczkomatu (mam smarta),
mam pytanie, jak teraz będzie procedura ? Czy mam wypełniać jakieś formularze czy czekać na zwrot środów?
Proszę o informację.
pozdrawiam
Eliza
Tak, z zakupem smart tylko, że jest dwuznaczna informacja bo niby jest "zwrot zgłoszony", a przesyłka została zwrócona nadawcy.
A co w przypadku nieodebranej przesyłki kurierskiej. W ramach Smart. Która gwarantowała darmowy zwrot. Jak wtedy wygląda procedura po nieodebranej paczki?
@Client:128762698 nieodebrana paczka to nie zwrot, żeby coś zwrócić za darmo trzeba odebrać, zgłosić i otrzymać darmową etykietę zgodnie z regulaminem smart, przesyłki kurierskie wracają odpłatnie ( smart nie ma tu nic do rzeczy ) koszt powrotu to około 15 zł