Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający nie wysłał towaru. Sprzedający napisał o zwrocie gotówki ale w formularzu jest tylko opcja zwrotu towaru i pieniędzy. Co mam zrobić gdy nie mam towaru bo nie został dostarczony? Jak zaznaczyć, że jest tylko zwrot gotówki ze strony sprzedającego?
@jacekkawa Najpierw otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa w nim opisz problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który zdyscyplinuje sprzedawcę. Gdy by to nie przyniosło rozwiązania problemu, 14 dni od zakupu wypełnij wniosek z zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję.
https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Wnioski są rozpatrywane średnio w ciągu 7 dni.
Jeżeli otrzymałeś już zwrot gotówki, wniosku do POK nie składaj.